- آیا تسلط کافی بر دانش بازاریابی و همچنین آشنایی کافی با فرآیندها و ساختارهای منابع انسانی دارید؟
- آیا مایل هستید که در رساندن استعدادهای برتر کشورمان به یک شغل مناسب در کارگزاری مفید، نقش کلیدی ایفا کنید؟
- یک فرصت همکاری جذاب برای شما به وجود آمده است.
- کارشناس بازاریابی سرمایههای انسانی میکوشد تا با استفاده از استراتژیها و ابزارهای نوین بازاریابی، برند کارفرمایی کارگزاری مفید را نزد متقاضیان معرفی و ارائه کند.
شرح وظایف:
ایجاد آگهیهای شغلی جذاب
شبکه سازی نیروهای مستعد
پیگیری و ارزیابی نتایج کمپینها
تهیه گزارشات ماهانه از شاخصهای کلیدی
برنامهریزی و مدیریت رسانههای استخدامی
بررسی سایت استخدامی مفید و ارائه پیشنهادات بهبود
جستجو و بررسی پلتفرمهای کاریابی اثربخش برای بازار هدف
جستجو و پیگیری ترندهای بازاریابی و تبلیغات در راستای جذب
Engage نمودن همکاران و سرمایه های انسانی فعلی سازمان
برنامهریزی و اجرای استراتژیهای بازاریابی استخدامی و برند کارفرمایی در جهت جذب نیروهای با استعداد
ارتباط مستمر با دپارتمان سرمایه انسانی در جهت درک و دریافت نیازمندیهای استخدامی و اهداف سازمانی
طراحی و اجرای رویدادهای استخدامی مانند نمایشگاههای کار و حضور به عنوان سفیر برند در رویدادهای گوناگون
نیازمندیها و شایستگیهای مورد نیاز:
تفکر خلاق و حل مسئله
داشتن اطلاعات کافی از فرآیندهای جذب و استخدام
سابقه کارشناسی بازاریابی و سرمایه انسانی به مدت 2 سال
مهارت انجام همزمان چند کار و اولویتبندی و مدیریت زمان
دانش عمیق و شناخت کافی از استراتژیهای برندسازی کارفرمایی و بازاریابی استخدامی
دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های MBA، مدیریت، مهندسی صنایع و رشته های مرتبط
معرفی شرکت
مفید به عنوان اولین مجموعه خدمات بازار سرمایه و بزرگترین کارگزاری بورس در ایران همواره به دنبال نیرویهای خلاق و مسئولیتپذیر است. اگر علاقهمند به فعالیت در محیطی مدرن با فضایی صمیمی در حین حال حرفهای هستید، مفید محل کاری ایدهآل برای شما خواهد بود.