رسیدگی به شکایات مشتریان و پیگیری تا حل و فصل موثر و کامل آنها
مذاکره با مشتری به منظور بررسی رضایت از کالا و خدمات ارائه شده
دارای روابط عمومی و فن بیان خوب و مهارت در مذاکرات تلفنی
بررسی وضعیت موجود، شناسایی و توسعه کانال های ارتباط با مشتری
جلب رضایت از طریق پیگیری تا حصول نتیجه و رفع کامل شکایت بوجود آمده و تحلیل و بررسی مسئله جهت جلوگیری از تکرار آن
ایجاد حس احترام و اعتماد در مشتریان با برخورد حرفهای و صمیمانه
حداکثر سن: 30 سال
ویژگی ها و مهارت های فردی:
فعال و پویا، خلاق و جویای پیشرفت، با انگیزه در کار، دارای روحیه کار تیمی
ایده پرداز، چالش پذیر، توانایی حل مسئله، مدیریت زمان
متعهد به ارزش های سازمانی
همکاران حاضر در این موقعیت شغلی صرفا خانم هستند. آقایان از ارسال رزومه خودداری فرمایند. ساعات کار از ساعت 18الی 1 بامداد همراه با سرویس برگشت
معرفی شرکت
مجموعه مدیریتی رستوران های زنجیره ای زندگی خوشمزه تحت عنوان هولدینگ جان افتخار دارد با ارایه برند جان اسنک در خدمت هموطنان عزیز باشد. جان اسنک بزرگترین برند مجموعه ی زنجیره ای اسنک در ایران با 64 شعبه فعال در سطح کشور است.
هدف شرکت، توسعه تعداد شعبات در سراسر کشور و خدمت رسانی به هموطنان عزیز در عرضه فست فود با بالاترین کیفیت می باشد. بزرگترین افتخار جان اسنک، اشتغال زایی برای حدود 3000 نفر از جوانان ایران است و قطعا با افزایش با تعداد شعبات، فرصت های شغلی جدیدی نیز برای کارجویان فراهم می شود.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیCRMارتباط با مشتریMicrosoft Office پاسخگویی به مشتریان