کافه شیرینی پراگ از کارشناسان منابع انسانی با رزومه مرتبط دعوت به همکاری میکند.
شرح وظایف “استخدام و هماهنگی مصاحبه و همچنین جمع آوری مستندات و منابع برای استخدام کارکنان” “پیگیری تصمیمات مربوط به استخدام” “توزیع، تکمیل و تهیه مدارک برای استخدامهای جدید” “همکاری با کارمندان برای پاسخ به سوالات آنها در مورد حقوق و مزایا و کمک به آنها در رفع مشکلات” “هدایت و راهنمایی کارمندان جدید و معرفی آنها به کارمندان قدیمی برای برقراری ارتباط قوی میان آنها” “کمک به توسعه سیاستها و رویههای سازمان” “هماهنگی کارهای مربوط به خروج کارمندانی که اخراج شدند و یا استعفا دادند” “نظارت بر مدیران و تیمها برای رعایت گایدلاین های برند و تسهیل رشد و توسعه کسب و کار”
حقوق و مزایا - حقوق توافقی و کلیه مزایا مطابق با قانون کار - بیمه تامین اجتماعی
شرایط احراز - بین 30 تا 40 ساله - سابقه کاری مرتبط - تحصیلات و مدارک مرتبط با منابع انسانی و کافه شیرینی در اولویت هستند
معرفی شرکت
ایده شیرینی پراگ از آشپزخانه کوچک خانه ما در تابستان سال ۱۳۸۴ شروع شد؛ با محصولاتی ساده و خانگی که برای کافههای تهران پخته و ارسال میشدند. پراگ بعد از چهار سال تجربه پخش کیک و شیرینی تصمیم گرفت به صورت یک کافه ادامه فعالیت دهد. از مهر ۱۳۸۸ تا زمستان ۹۱ کافه پراگ در برج سامان بلوار کشاورز بود و پس از آن و با تعطیلی کافه به روال پخت و پخش کیک ادامه دادیم. با افتتاح فروشگاه آجودانیه بار دیگر تجربه فروش حضوری کیک و شیرینی و قهوه فراهم شد و همینطور فروشگاه میرزای شیرازی تجربهی یک فروش آنلاین در خانه موسیقی بتهوون بود که به ایرانشهر انتقال داده شد، با انتقال فروشگاه آجودانیه به کامرانیه و افتتاح شعبه سوهانک در شمال و مرکز و شرق تهران درخدمت شما هستیم.
پراگ حالا در سه شعبه کامرانیه، سوهانک و ایرانشهر به صورت حضوری، وبسایت و اسنپفود در کنار شماست. مجموعه پراگ همچنین در همکاری با سایت دلیو ارسال کیک و شیرینی به کافهها و رستورانها را هم همچون سالهای پیشین ادامه میدهد.