Conduct supplier management activities, including the development of strong performance relationships and two-way communication channels in order to keep the supply base capable of meeting the customers’ requirements.
Build & maintain strong relationships with business stakeholders
Develop social media strategies and set performance targets to enhance engagement
Design host journey and HRM process to keep the suppliers in touch with the business
Plan host promotion campaigns in collaboration with Marketing Department
Deliver periodic reports and assess the host behavior based KPIs
Develop and implement a training and support plan to improve host behavior based on business targets
REQUIREMENTS:
Education: BSc. or MSc. in engineering, CS or MBA
SKILLS:
Experience in supply management, or the equivalent combination of education and/or relevant experience
Plan, schedule, implement and manage multiple projects simultaneously
Task management and prioritizing the tasks Data management and analytics
Understanding social media marketing
Empathy, listening, and team working
Software: Microsoft Office, SQL (preferred) Language: English (intermediate)
معرفی شرکت
شرکت سفرهای علیبابا، یک جمع بزرگ بیش از 800 نفری از افرادی حرفهای و تاثیرگذار است که در جایگاه رهبر بازار گردشگری ایران، با ارائه همه خدمات سفر بهشکل آنلاین، همسفر مسافران میشود. تلاش همه علیباباییها این است که با توانمندسازی جامعه، دسترسی به تجربه شایسته سفر را برای همه ممکن کنند. اینجا هر روز برای ما «روز اول» است و فرصتی برای رشد و یادگیری. در واقع هیچ سقف و محدودیتی برای خودمان قائل نیستیم و علیبابا را یک کوه بدون قله میبینیم.
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیBusiness Developmentbusiness planKPI