ما در شرکت سفیر آبی آرام به دنبال جذب سرپرست ارشد کنترل کیفیت مرکز تماس میباشیم :
شرایط احراز :
آشنایی با فرآیند های کنترل کیفیت
عیب یابی و بهبود روش ها و فرایندهای تیم پشتیبانی
آشنایی با فرآیند نویسی کنترل کیفی مرکز تماس
تمرکز بر تحقق تارگت های کمی و کیفی مرکز تماس (پاسخگویی)
تهیه گزارش های مرتبط
روحیه پیگیری، کار تیمی و رویکرد مدیریتی
آشنایی با نرم افزار CRM،ICDL
آشنایی با شاخص های کمی و کیفی مرکز تماس
محل کار : پارک فناوری پردیس سرویس ایاب و ذهاب فراهم میباشد.
معرفی شرکت
شرکت سفیرآبی آرام به عنوان مرکز تماس، با استفاده از زیرساخت های پیشرفته فنی و تخصصی به همراه تجربیات ارزنده مدیریتی مرتبط که ارمغان سال های گذشته است، خدمات ارزنده ای را در اختیار شرکت ها و سازمان های مشتری مدار و علاقه مند به تغییر و تحول، قرار می دهد.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسکنترل و نظارتسرپرستیپاسخگویی به مشتریانکنترل کیفیت