ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال ها ارتباطی مانند تلفن، ایمیل، پیامک و ...
تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات و انتقادات و پیشنهادها
پیگیری مناسب تا رفع مشکل مشترک
مشارکت در اجرا و دریافت نظرسنجی از مشترکین
انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استانداردهای کاری تعریف شده
شایستگی های کلیدی
حداقل 2 سال تجربه کاری در صنعت
حداقل مدرک فوق دیپلم در رشته IT, ICT، مهندسی کامپیوتر و صنایع
آشنایی با NETWORK+
دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
علاقمند به پاسخگویی تلفنی
تسلط با مفاهیم اینترنت
آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری
مسلط به اصول و فنون مذاکره
توانایی برقراری ارتباط موثر
دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
توانایی مذاکره
معرفی شرکت
شرکت انتقال داده های آسیاتک به منظور ارایه خدمات نوین در صنعت IT در سال 1382 موفق به اخذ مجوز PAP گردید. این برند در سال 1394 جهت ارایه هر گونه خدمت ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی، و داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور موفق به دریافت مجوز FCP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریامورمشتریان