استخدام کارشناس پشتیبانی (Call Center-شیفت صبح-خانم-دورکاری)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
دورکاری
حداقل سابقه کار
کمتر از سه سال
حقوق
حقوق پایه (وزارت کار)
شرح موقعیت شغلی
به یک همکار اپراتور مرکز تماس (پشتیبانی) برای اضافه شدن به تیم سلامت بدون مرز نیازمندیم .
شرح موقعیت شغلی
وضعیت تاهل:حتما مجرد سن :20 الی 28 سال دور کاری ساعت کاری از 8 الی 16 خواهد بود یک روز هم در هفته تعطیل
مهارتها و توانمندیهای مورد نیاز: آشنا به فنون مذاکره و فن بیان
آشنا به اصول پایه کال سنتر و پشتیبانی مشتریان
دقت بالا در ورود اطلاعات
مهارتهای نوشتاری و گزارشدهی
آشنایی با کاربردهای اینترنت و رایانه
ویژگیهای فردی:
روابط عمومی بالا
صبر و حوصله
نظم در انجام امور
توانایی در برنامهریزی
انعطاف پذیری
حل مسئله و تصمیم گیری
خود مدیریتی
پرانرژِی ومثبت
کار تیمی (روحیه مشارکتی)
مسئولیت پذیری و پاسخگویی
توانایی انجام چند کار
برقراری ارتباط موثر
فن بیان قوی
· مزایای همکاری: – پرداخت حقوق و مزایای عالی، منظم و به موقع – دارای بیمه تامین اجتماعی – کار در محیط حرفه ای – فضای کاری دوستانه - تجربه کار با شرکت خارجی – محل شرکت تهران، قنبرزاده نوع همکاری: تمام وقت ،دورکاری
ابزارها و امکانات :
· 1-داشتن لپ تاپ 2-داشتن گوشی هوشمند · 3-داشتن مودم و اینترنت پرسرعت · 4- دارای اتاق مستقل با محیط بی صدا
کسانی که سابقه کارشناس مرکز تماس(کال سنتر) داشته اند در اولویت هستند
معرفی شرکت
معرفی شرکت
کلینیک کسب و کار پایش۲۴، دپارتمان تخصصی عارضهیابی سازمانی، هوشمندسازی کسب و کار و مشاوره واقعیتمحور است که با ارائه راه حل هوش تجاری، مشتریان را در عارضهیابی فروش، مدیریت هزینه و رشد سودآوری توانمند میسازد که یک استارتاپ پزشکی را نیز دارا می باشد.
مزایا:
محیط کار پویا و بدون استرس
قابلیت پیشرفت
بیمه تامین اجتماعی (بعد از یک ماه)
مکان:
پارک وی
مهارتهای مورد نیاز
call centerپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیمرکز تماس