نظارت بر فرآیندهای جذب، مصاحبه، استخدام، ارزیابی عملکرد، آموزش، نگهداری کارکنان و ...
هدايت و آشناسازی افراد تازه وارد با ماموريت و مقررات واحدهای مختلف شرکت
آماده سازی کارمندان برای پست های سازمانی مربوطه از طریق طراحی و اجرای برنامه های آموزشی و هدایت جهت گیری های لازم
هماهنگی ، طراحی و تحویل برنامه هایی که از فرهنگ و ارزشهای سازمان حمایت می کنند برای پیاده سازی فرهنگ مورد انتظار و رفتار سازمانی منطبق بر سیاست های شرکت
تهيه برنامه تامين بودجه منابع انساني مورد نياز شرکت براساس طرح هاي مصوب تشکيلاتی و دستور مقام مافوق
تهیه کلیه دستورالعمل ها و فرایند های منابع انسانی طبق نیاز سازمان
شناسایی مدل های مناسب و به روز منابع انسانی در کلیه حوزه ها
برنامه ريزی و تأمين تسهيلات ، امکانات و خدمات رفاهی و انگيزشی برای کارکنان
هماهنگ کردن و نظارت بر کار متخصصان و کارکنان بخش توسعه منابع انسانی
برقراری ارتباط با سازمان تامين اجتماعی و موسسات ارايه دهنده خدمات بيمه ای و رفاهی برای برخورداری کارکنان و شرکت از انواع خدمات بيمه ای
نگهداری مستندات گذشته و حال، مرتبط با داده های منابع انسانی
تهیه گزارش ها، ارائه های مرتبط و فایل های مورد درخواست مدیریت یا مدیر مستقیم
پشتیبانی و جایگزین شدن همکاران واحد منابع انسانی در شرایط اضطراری و مرخصی
مهارت های تخصصی مورد نیاز
طراحی، تهیه و بروزرسانی چارت سازمانی و شرح شغل ها
طراحی، تهیه، اجرا طبقه بندی مشاغل و ارزش گزاری شغل
طراحی، تهیه، اجرا و بهینه سازی شاخص ها و برنامه های ارزیابی عملکرد جهت پیاده سازی مدل شایستگی کارکنان
طراحی، تهیه، اجرا برنامه های توسعه ای و منابع انسانی (برنامه ریزی نیروی کار، برنامه ریزی جانشین پروری و توسعه مسیر شغلی)
توانایی شناخت استعدادها و توانمندی ها و برنامه ریزی برای ارتقاء جهت شفافیت مسیر شغلی
مهارت طبقه بندي استاندارد های آموزشی شغل هاي شركت و تدوين دستورالعمل و تقويم آموزشی مستندات منابع آموزشی
توانایی طراحی، تهیه، اجرا برنامه های برندسازی کارفرما
تسلط بر قوانین کار و تامین اجتماعی و آشنايی با سيستمهای اطلاعاتی منابع انسانی
دارا بودن شرایط زیر جزء مزایا محسوب می شود
مسلط به امور مربوط به کارکرد و امور پرسنلی از قبیل تنظیم قرارداد
توانایی حل مشکلات و شکایات نیروها و مدیران از طریق مذاکره و یا شرکت در جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف اداره کار
دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط
دارا بودن حداقل 30 سال و حداکثر 40 سال سن
معرفی شرکت
شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از سال ۱۳۸۷، فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی آغاز کرده است. این شرکت اکنون به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن با بیش از ۶۵۰ نفر پرسنل و ۳۱ نمایندگی استانی در سراسر کشور، با ارائه خدمات در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت بر پایه مشتریمداری، کاهش هزینه، نوآوری در ارایه خدمات و محصولات خود در حال فعالیت میباشد.
این شرکت به مدد متخصصین خود توانسته است در زمینههای نصب و راهاندازی سامانههای بانکی، مشاوره و اجرای طرحهای امنیتی شبکه و نرمافزاری، طراحی و توسعه نرمافزارها و ارائه راهحلهای جامع بانکداری الکترونیکی و سنتی به فعالیت بپردازد.
ناواکو عضو انجمن انفورماتیک ایران و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران میباشد و نیز دارای گواهیهای تائید و ثبت نرم افزارهای سامانههای پایاپای ، مبادلات پایاپای الکترونیکی سما، متمرکز اتاق پایاپای ، متمرکز ذینفعان ، ثبت شناسه شیء و گواهینامه رتبه سیمین طرح ملی رتبه بندی کارت های بازرگانی می باشد.
این شرکت در رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی، در تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری و شبکه دادههای رایانهای و مخابراتی رتبه نخست را داراست و در مشاوره و نظارت بر اجرای طرحهای انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه دوم را به دست آورده است.
مزایای شرکت:
بیمه تکمیلی
وام شرکتی و تسهیلات بانک مسکن
اقامتگاه های تفریحی
بن کارت
هدایای مناسبتی
مهارتهای مورد نیاز
منابع انسانیتوسعه منابع انسانیطبقه بندی مشاغلارزیابی عملکردامور پرسنلیجذب و استخدام