این آگهی منقضی
شده است
تعریف شغل:
وظیفه مدیر داخلی شرکت، هماهنگ کننده امور داخلی شرکت با مدیرعامل و هیئت مدیره است. توانایی مدیریت امور داخلی و هماهنگ نمودن امور پرسنل، ارتباط با مشتریان، پیگیری وضعیت پروژه ها، بررسی گزارشات و جلسات از وظایف عمده این شغل می باشد.
شایستگیهای تخصصی:
- ارتباط نوشتاری و گفتاری موثر،
- تسلط بر انجام همزمان چندین وظیفه،
- آشنایی با دستور زبان و نحوه نامهنگاری،
- مسلط به امور مسئول دفتری،
- مدیریت روابط فی مابین گروههای اجرایی،
- روابط عمومی بالا و فن بیان قوی جهت ارتباط با مشتریان شرکت،
- ارتباط مستمر با مشتری و پیگیری درخواست ها،
- ارتباط دهنده مشتری و مدیران مجموعه،
- تهیه گزارشات و رویدادها،
- آشنا به کامپیوتر(از جمله نرم افزار آفیس و ایمیل)، شبکه های اجتماعی و رعایت استانداردهای مربوطه،
- آشنایی با امور مالی و تنخواه برای انجام امور شرک،
- پیگیری و هماهنگی های امور اداری خارج از شرک،
- داشتن نظم و حضور به موقع در محل کار.
آشنایی با تبلیغات، رسانه و برندینگ و تسلط به زبان انگلیسی مزیت محسوب میشود،
شایستگیهای رفتاری:
- متعهد،
- منظم و دقیق،
- تجربه مدیریت سازمانی،
- تجربه کار تیمی،
- پر تلاش،
- صبور.
مزایای شغلی:
- کار در محیطی خلاق و جوان
- بیمه تکمیلی و مزایا
جنسیت: خانم
ساعات کاری: یکشنبه تا پنج شنبه
مزرعه رویای آرسین در زمینه بازاریابی و تبلیغات در سطح بین المللی فعالیت می کند.
عمده فعالیت ها: تدوین استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی، تولید تیزرهای تبلیغاتی، تولید بازی های آموزشی، سرگرمی و تبلیغاتی.