مدیر پروژه بازاریابی مسئولیت اصلی پروژه های محول شده در حوزه بازاریابی را بر عهده دارد. این فرد از طریق ارتباط با ذینفعان بیرونی و داخلی در حوزه پروژه های محوله، موفقیت انجام پروژه را بر اساس شاخص ها و بودجه های محول شده بر عهده دارد. با توجه به این امر مدیر پروژه بازاریابی، وظایف زیر را بر عهده دارد:
همکاری با سایر ذینفعان بیرونی به منظور شفاف سازی نیازها و ارائه راهکارهای مربوطه
تعریف استراتژی بازاریابی پروژهها بر اساس فرصتها و قوتهای شناسایی شده (به تفکیک محصولات، بازارها، مخاطبان و کانالهای فروش)
تعریف شاخصهای کلان پروژه و رویکرد کلی تحقق شاخصها
بخش بندی، هدف گذاری و موقعیت یابی در بخشهای تعریف شده
هماهنگی با سایر افراد (داخلی و بیرونی) همکار در پروژه
مديريت زمان، هزينه و مديريت ريسک پروژهها
مراقبت از پیشبرد پروژه و موفق شدن پروژهه
ارائه خروجیهای پروژه و موفقیتها و درس آموزیهای پروژه
داشتن مسئولیت کامل پروژه های بازاریابی
دانش تخصصی و مهارت های موردنیاز:
مهارت های ارتباطی و ارائه مطلوب
انگیزه کاری و روحیه کار تیمی
تسلط نسبی بر فرآیندهای بازاریابی B2B
توانایی تببین و حل مسئله
مسئولیتپذیری و انضباط کاری مطلوب
تعهد سازمانی بالا
تحصیلات: حداقل کارشناسی در رشته های مدیریت بازاریابی، MBA و سایر رشته های مرتبط
معرفی شرکت
گروه شرکتهای همکاران سیستم در سال 1366 با هدف بهره گیری از فناوری اطلاعات برای کمک به پیشبرد بهتر کسبوکارها شکل گرفت و در حال حاضر به عنوان بزرگترین مجموعه دانش بنیان کشور در زمینهی تولید نرمافزار و ارائهی راهکارهای تخصصی به فعالیت خود ادامه میدهد.
مهارتهای مورد نیاز
مدیریت پروژهبازاریابیفروش B2Bاصول و فنون مذاکرهاستراتژی بازاریابی