پیادهسازی استراتژیهای مدون فروش
برنامهریزی و پیگیری برای رسیدن به اهداف ماهانه و سالانه فروش
بازاریابی و اجرای برنامههای طراحی شده از طرف دفتر مرکزی
نظارت بر فعالیتهای نمایندگان فروش
جمع آوری داده درباره رقبا و تحلیل بازاریابی و استراتژی های فروش و توزیع شرکت های رقیب
بازدیدهای دوره ای به همراه همکاران کارشناسان فروش از نمايندگان
جمع آوری و مطالعه اطلاعات بازار و مشتریان
حفظ ارتباط با نمایندگان فروش فعلی شرکت و ایجاد ارتباط با نمایندگان جدید
تسلط کامل روشهای بازاریابی و مدیریت روابط با مشتری CRM
قدرت تحلیل بازار و بررسی شرایط کنونی
دارا بودن مدرک MBA یک مزیت است
حداقل سن 25 و حداکثر 35
**داشتن حداقل ۳ سال تجربه مدیریت فروش الزامیست**
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟