این آگهی منقضی
شده است
مسئولیتهای کلیدی:
- تشکیل پرونده پرسنلی برای استخدامی های جدید
- نام نویسی و تنظیم لیست استخدامی ها جهت بیمه تامین اجتماعی و انجام کلیه امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی
- امورمتقاضیان جدیدالورود برای دریافت تسهیلات بیمه تکمیلی
- دریافت ودسته بندی مدارک پزشکی پرسنل به منظور ارسال به بیمه و تسهیل در دریافت کمک هزینه درمان ثبت و نگهداری از مستندات ومدارک پرسنلی به منظور بازیابی واستفاده درمواقع موردنیاز
- ارسال ایمیل شروع به کار براساس اطلاعات دریافتی از واحد جذب به مدیران مروطه جهت آماده سازی شرایط کاری و دسترسی های لازم
- بررسی درخواستهای واصله جهت صدورنامه های درخواستی پرسنل
- تهیه و تنظیم لیست حقوق جهت ارسال به مالی
- کلیه امور مربوط به کارگزینی
- آشنایی به امور قوانین کار و تامین اجتماعی
- امور مربوط به تنظیم قرارداد پرسنل
- تسلط به نرمافزار آفیس
- روابط اجتماعی بالا
- دارای روحیه کار تیمی
- مسلط به امور نامهنگاری
- مسلط به دبیری و بایگانی نامهها
ویژگیهای سازمانی تحلیلگر امید
- فضای کاری با نشاط
- پیشرفت فردی در کنار افراد جوان و باهوش با دانش باکیفیت آکادمیک
- شرکت دانش بنیان و امکان معافیت سربازی
- حقوق و مزایای عالی
- بیمهی تامین اجتماعی از ابتدا و بیمهی تکمیلی اختیاری
- صبحانه، ناهار و پذیرایی در شرکت
شرکت تحلیلگر امید به عنوان نخستین شرکت ارائه دهنده خدمات معاملات الگوریتمی به منظور مدیریت ثروت مشتریان با هدف افزایش ثروت آنها، با جذب نیروهای متخصص و متبحر و علاقهمند به این حوزه، همچنان آماده پذیرش افراد با دانش که شوق یادگیری و پیشرفت در آنها وجود دارد، میباشد.
اعتبار شرکت تحلیلگر امید در بازارهای مالی به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات معاملات الگوریتمی و همچنین سهامداری بانک سامان در این شرکت، حس اطمینان و آرامش خاطر برای مشتریان و همچنین همکاران بوجود آورده است.