۱- پاسخگویی تلفنی به تماسهای کاربران سرویس های ADSL2+ | TDLTE | VoIP | Wireless ۲- پاسخگویی تلفنی به سؤالات در زمینه های پشتیبانی فنی و ثبت کامل اطلاعات در call log و CRM ۳- ارزیابی اولیه، طبقه بندی و اولویت بندی در زمینه مشکلات و درخواستهای گزارش داده شده توسط کاربران؛ ۴- انجام مرحله به مرحله عیب یابی و سعی در حل مشکل کاربر در اولین تماس؛ ۵- در صورت لزوم، ارجاع رفع مشکلات و در خواستهای خدماتی به بخشهای پشتیبانی مربوطه؛ ۶- ارجاع تماس کاربر به سرگروه و یا کارشناسانBack-Office یا IPcore در صورتیکه حل مشکل از توانایی فنی کارشناس خارج باشد ۷- اطلاع رسانی به کاربران در مورد وضیعت مشکلات در مراکز و یا وضیعت تیکت های ثبت شده ۸- وارد نمودن اطلاعات در call log جهت آماده سازی برای مراحل گزارش دهی از طرف مدیریت بخش ۹- ارائه ایده های نو به مدیریت بخش در جهت کمک به بهبود مداوم فرایندها ۱۰- شرکت در دوره های آموزشی که جهت ارتقا سطح معلومات برگزار می¬شود ۱۱- پیروی و حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفت¬های جایگزین
تحصیلات و تجربیات :
۱- آشنایی با سیستم عامل های متداول روز و تسلط به Windows 8, 10و سایر ۲- آشنایی با مفاهیم شبکه به صورت کاربردی (DNS Server ،IP Address ، Ethernet و DHCP و ... ۳- کاردانی یا کارشناسی در رشته های کامپیوتر، IT ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات ۴- دارا بودن مدرک Network+ ۵- ترجیحاً دارا بودن 6 ماه تجربه در حوزه کار شبکه ((LAN ۶- ترجیحا دارا بودن تجربه کار عملی در زمینه مسائل IT به ویژه در رابطه با مشکلات فنی ۷- ترجیحا دارا بودن حداقل 3 ماه سابقه کار تمام وقت در بخش پشتیبانی ۸- ترجیحا گذراندن دوره های شبکه CCNA و مدرک MCSE و میکروتیک MTCNA
شایستگی ها :
1- توانایی کار گروهی 2- دارا بودن حس مسئولیت پذیری بالا و نظم و انضباط کاری و وقت شناسی 3- داشتن قوه تجزیه و تحلیل بالا در جهت آنالیز مشکلات کاربران 4- بالا بودن قدرت بیان و توانایی ارتباط با مشتریان جهت ارائه خدمات در سطح عالی5- مسئولیت پذیری 6- داشتن قوه تجزیه و تحلیل بالا در جهت آنالیز مشکلات کاربران 7- بالا بودن قدرت بیان و توانایی ارتباط با مشتریان جهت ارائه خدمات در سطح عالی 8- صبور و مودب 9- عدم نقص شنوایی و گفتاری
معرفی شرکت
شرکت پتیاک سیستم با استفاده از دو دهه تجربه متخصصین خدمات فن آوری اطلاعات در سال 1385 و با هدف ایجاد سرویسهای ارزش افزوده اینترنتی تاسیس گردیده است. این شرکت با توجه به محدودیتهای موجود در راه توسعه دسترسی آسان و عادلانه به سرویس اینترنت از ابتدای سال 1388 آغاز به ارائه سرویس اینترنت پرسرعت نمود که با توجه به سیاستهای شفاف و صادقانه، و با محوریت مشتری این نوع سرویسها به سرعت گسترش یافته و نقاط بسیاری را تحت پوشش قرار داد.