ما به دنبال یک همکار سختکوش، با انگیزه، متعهد و منظم جهت پشتیبانی و آموزش مشتریان پُرسلاین، پاسخدهی به کلیه ارتباطات inbound مشتریان بالقوه از کانال تلفن، ایمیل، چت و شبکههای اجتماعی و نهایتا اطمینان از تولید ارزش برای مشتری و بهبود در شاخصهای کسبوکار وی هستیم. شما در انجام مسئولیتهای این نقش، کاملا مستقل هستید و میبایست به صورت self-managed عمل کنید.
مسئولیتهای شما: • آموزش، پاسخدهی به سوالها و درخواستهای پشتیبانی مشتریان و کاربران • پاسخدهی حرفهای و موثر به کلیه ارتباطات inbound مشتریان بالقوه از کانال تلفن، ایمیل، چت، شبکههای اجتماعی • درک خروجی مورد انتظار مشتریان از پُرسلاین، ارائه راهکار به مشتریان بالقوه و بالفعل متناسب با نوع کسبوکار و صنعت مشتری • آنبوردینگ(Onboarding) مشتریان پُرسلاین • تولید محتوای آموزشی پُرسلاین، نمونه پرسشنامههای مورد انتظار و نیاز مشتریان • اندازهگیری، نظارت دقیق بر شاخصهای کلیدی موفقیت مشتری و ارائه راهکارهای خلاقانه جهت بهبود فرایند و شاخصهای موفقیت مشتری • ارتباط با مالک محصول به عنوان حلقه ارتباطی بین حوزههای کسبوکاری و فنی ارتباط موثر داشته باشید. • شناسایی فرصتهای Up-selling و Cross-selling به مشتریان فعلی پُرسلاین • و در نهایت اطمینان از تحقق تجربه مشتری عالی
ما در انتخاب خود به این موارد توجه میکنیم: ۱. دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشتههای مدیریت، بازاریابی، صنایع و دیگر حوزههای مرتبط با کسبوکار پُرسلاین. ۲. حداقل ۱ سال سابقه پشتیبانی مشتری ۳. مسلط به زبان انگلیسی به خصوص مکالمه و نوشتار ۴. توانمندی ارتباطی بسیار بالا، توانمندی مذاکره، توانمندی بسیار بالای یادگیری و درک جزییات کارکردی و فنی پُرسلاین، قدرت یافتن ریشه مسایل مطرحشده توسط مشتری و ارائه راهکار، توانمندی ارائه، دمو و گزارشدهی بسیار بالا. ۵. توانایی کار تحت زمانبندی مشخص و بدون نیاز به نظارت ۶. پرانرژی، سازگاری کامل با کار تیمی، توجه بسیار زیاد به جزییات، متعهد به سررسیدهای زمانبندیشده. ۷. توانایی مدیریت و انجام چندین وظیفه(Multi-Tasking)
معرفی شرکت
پُرسلاین پرکاربرترین نرمافزار ساخت نظرسنجی و پرسشنامه آنلاین در ایران است. تحقیقات بازار، فرمهای منابع انسانی، رضایتسنجی مشتریان، تحقیقات دانشگاهی و انواع ارزیابیها، تنها بخشی از کاربردهای گسترده این ابزار است.
از ابتدای شروع فعالیتمان در سال 1395، کسبوکارهای کوچک و بزرگ زیادی به ما اعتماد کردند و به کاربرهای همیشگی ما تبدیل شدند. هماکنون، شرکتهایی مثل کافهبازار، همراه اول، اسنپ، تپسی، علیبابا، دیجیکالا و گلرنگ و دانشگاههایی مانند علامه طباطبایی، صنعتی شریف و الزهرا، از پرسلاین استفاده میکنند.
ما مشتریانی در بازار کشورهای منطقه نیز داریم و به سرعت در حال توسعه در ایران و بازارهای بینالمللی هستیم.
به رشد و یادگیری پایبندیم و بهدنبال افرادی از جنس خودمان هستیم؛ افرادی که باانگیزه، سختکوش، نتیجهگرا و مشتاقِ پیشرفت باشند. بنابراین، منتظر دریافت رزومه و آشنایی با شما هستیم.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به تلفناصول و فنون مذاکره