این آگهی منقضی
شده است
مسئولیت های همکار ما:
· ارائه برنامه کوتاه مدت و بلند مدت
· تولید محتوای ارزشمند و جذاب برای سوشال مدیا( وبسایت و وبلاگ، اینستا گرام و..) به منظور جذب مخاطبان هدف
· تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری از شبکههای اجتماعی
· ایدهپردازی و اجرای کمپینهای بازاریابی موفق بر اساس تحلیل رفتارمشتری
· اندازهگیری و ارائه گزارش عملکرد کمپینهای بازاریابی و ارزیابی اهداف بازاریابی
· برقراری روابط استراتژیک و همکاری با افراد کلیدی حوزه آموزش
· تعیین استراتژی های بازاریابی تلفنی و مدیریت عملکرد و ارزیابی تیم تماس
· تخصیص بهینه بودجه فصلی و سالیانه بازاریابی
· ساماندهی و یکپارچه سازی خروجی ها درکانالهای مختلف بازاریابی
· آگاهی از روشهای به روز برای تبلیغ محصولات جدید
· آموزش کارکنان در مورد روند بازاریابی
شایستگی های فردی همکار ما:
· تسلط کامل به تهیه و تدوین مارکتینگ پلن
· آشنایی کافی با برندینگ و تبلیغات
· آشنایی کافی با سئو و دیجیتال مارکتینگ
· توانایی بررسی و امکانسنجی جهت ورود به بازارهای جدید
· توانایی بررسی و پایش مستمر بازار و رقبای محصولات شرکت
· تجربه موفق در اجرای کمپینهای تبلیغاتی
· توانایی مذاکره با سازمانهای رسانهای
· تحلیل رسانههای مجازی
· مدرک تحصیلی ترجیحاً در رشتههای مرتبط (بازاریابی، تبلیغات، مدیریت بازرگانی و...)
· حداقل پنج سال سابقه مدیریتی در زمینه بازاریابی
مهروماه به عنوان یکی از مطرحترین برندهای آموزشی کشور، بیش از یک دهه است که درزمینه تولید نسل جدیدی از محتوای آموزشی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه فعالیت میکند. خلاقیت و نوآوری را باید از اصلی ترین ویژگی این ناشر دانست که توانسته در بسیاری از زمینه ها با ارائه ایده های جدید به عنوان ناشر پیشرو شناخته شود. در سال های آینده گستره فعالیت مهروماه از چاپ کتاب های آموزشی فراتر رفته و وسعت آن به تولید محتوای تصویری، مالتی مدیا، اپلیکیشن و آزمون آنلاین خواهد رسید. هم اکنون مهروماه با تولید بیش از دو میلیون جلد کتاب در سال مخاطبان گسترده ای دارد و افتخاراتی نظیر برند محبوب مصرفکنندگان به انتخاب مردم، برگزیده جشنواره وب در سه دوره متوالی و نشان رضایتمندی مشتری را در زمینه نشر کتابهای آموزشی از آن خود کرده است.