هماهنگی امور و فعالیتهای پروژه با ذینفعان مختلف از تیمهای داخلی پروژه و کارفرما
مدیریت و راهبری جلسات و رویدادهای اسکرام از قبیل جلسات برنامهریزی اسپرینت، جلسات روزانه، جلسات مرور اسپرینت
اطمینان از شفافیت فعالیتهای سپرده شده برای تیم بک اند و فرانت اند و سایر ذینفعان
پیگیری و نظارت بر اجرائی شدن برنامهریزیها و کلیه فعالیتهای پروژه مطابق زمانبندی
تهيه برنامه زمانبندی و گزارشات مربوط به پروژه ها نظیر پيشرفت پروژه و گزارشات تحلیلی و مدیریتی
دستهبندی و نگهداری اسناد پروژهها، اعم از صورتجلسات، گزارشات، نامهها و ...
هماهنگی و پیگیری امور مالی و قراردادی پروژهها از کارفرما
مهارتها و شایستگیهای مورد انتظار
توانمندی در برقراری ارتباط فعال و مؤثر با دیگران و مدیریت ذینفعان پروژه
آشنایی کافی با رویدادها و نقشهای متدولوژی اسکرام
آشنا با مباحث و استانداردهای آی تی ( ITIL )
آشنا با استانداردهای مدیریت پروژه ( Prince2, PMBOK )
آشنا به روش های تهیه گزارش های آماری، تحلیلی و مدیریتی
آشنایی کافی با مفاهیم و چارچوبهای طراحی محصول (بکلاگ، یوزر استوری، یوزکیس و موارد مشابه)
تجربه بهکارگیری (آموزشی یا عملیاتی) حداقل یکی از نرمافزارهای مدیریت پروژه نرمافزاری یا مدیریت وظایف مانند Jira، Trello، و غیره
توانمندی در حل مسأله و پیگیری و تدبیر چالشهای مختلف در طول پروژه
توانمندی در پیشبرد امور چندگانه به صورت همزمان (تعاملات، برنامهریزی و پایش فعالیت، مستندسازی و غیره)
توانمندی و مهارت مدیریت زمان و علاقمندی به پیگیری مستمر و فعال ضربالعجلهای پروژه
توانایی مستندسازی و تدوین و تولید گزارشهای پروژه
مهارت مدیریت تعارض و مدیریت بحرانهای کاری/تعاملی
مهارت کار با نرمافزارهای آفیس (Word و Excel )
توجه: کار اصلی این فیلد هنر تعامل و هنر کنترل و مدیریت پروژه های مشتریان و انتقال درخواست های کارفرمایان به تیم فنی هست .
تحصیلات: کارشناسی، یا کارشناسی ارشد صنایع و یا MBA و رشته های مرتبط روز و ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه (۸ تا ۱۶:۳۰) محل کار : تهران، شهرک غرب محل استراحت پذیرایی نهار پرداخت منظم حقوق که حق شماست پاداش عملکرد
معرفی شرکت
شرکت پردازشگران آداک، از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینهی طراحی و تولید سامانههای سازمانی
و نرمافزارهای وابسته به آن، آغاز کرد.
ما باور داریم که سازمانها و کسبوکارها میتوانند با برنامهریزی و مدیریت فرآیندهای معطوف به خود، عملکرد خود را بهبود بخشند و از زمان، بهینه در جهت رشد و توسعه کسبوکارشان استفاده کنند. هدف ما ایجاد بستری مناسب برای افزایش دقت، تسریع و تسهیل این روند از طریق تکنولوژی و استانداردهای روز دنیاست.
تیم «آداک» با تلاش مستمر و بهرهگیری از تکنولوژی، توانست در مدت زمان کوتاهی به طراحی و تولید نرمافزارهای متنوع مدیریت سازمانی دست یابد و در این حوزه نیازهای کسبوکارهای کوچک، متوسط و بزرگ را تحت پوشش قرار دهد.
ما در آداک با ارائهی خدمات نرمافزاری منعطف و پشتیبانی کارآمد، تلاش میکنیم همگام با سرعت دنیای امروز، در کنار کسبوکار شما باشیم.