برقراری، پیادهسازی فرآیندها، استانداردها و روشهای مدیریت پروژه های معاونت IT
رهبری و مربیگری تیمها
کنترل، پایش و پیگیری مستمر پروژهها
نظارت بر ظرفیت و تقاضای منابع برای اطمینان از بهرهوری کارآمد
هدایت تیمها در راستای رعایت زمانبندیها و رویدادهای چابک
شناسایی مشکلات و موانع بازدارنده، ارائهی راهکار در روند انجام پروژهها و پیگیری آنها
الزامات و مهارت های تخصصی مورد نیاز:
دارای حداقل 3 سال تجربه کاری به عنوان کارشناس PMO
حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای مدیریتی، صنایع، کامپیوتر و IT
کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
تسلط به نرم افزارهای Microsoft Office
تسلط به نرم افزارهای مدیریت پروژه نظیر MSP و Jira
تسلط بر استاندارد مدیریت پروژه PMBOK و چارچوب اسکرام
آشنایی با نرم افزار Power BI
آشنا با روشها و مفاهیم مدیریت چابک
مسلط به مستندسازی، تهیه و تدوین گزارشهای مدیریتی
مهارت های نرم: • مدیریت زمان • مدیریت جلسات • پیگیری و مسئولیت پذیری بالا • روابط عمومی و مهارت ارتباطی قوی • دقت، تمرکز، سرعت عمل بالا • دارای روحیه کار تیمی، خلاق و دارای انگیزه پیشرفت و با پشتکار • پیگیری تا حصول نتیجه • مدیریت تعارضات و رویکرد حل مساله
سن 25- 40 سال
جنسیت: تفاوتی ندارد
مزایا:
حقوق ثابت + کارانه
پرداخت کارت هدیه بابت اعیاد
پرداخت وام تشویقی
بیمه تامین اجتماعی + بیمه تکمیلی
معرفی شرکت
فعالیت شرکت در خصوص فناوری اطلاعاتشرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد که به عنوان بازوی اجرایی این وزارتخانه، مجری پروژه های کلان در سطح ملی است.
این شرکت، در زمینه فناوری اطلاعات و حوزه های ITو ICT فعال بوده و با کادری مجرب درصدد برآورده کردن بخشی از نیازهای جامعه در این حوزه های نوین می باشد.
شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان در صدد است کلیه خدمات رفاهی و حمایتی دولت مردمی سیزدهم را در بستر پلتفرم های مختلف به عموم مردم عزیز ایران عرضه کند.