همورا یک خانواده صمیمی است که از سال 1381 تاکنون، پروژههای بسیاری را در حوزه نرمافزارهای اختصاصی تحت وب مانند CRM و اتوماسیون انجام داده است. مشتاقانه از شما دعوت میکنیم که به جمع دوستانه ما بپیوندید.
شرح وظیفه: وظیفه کلی این موقعیت شغلی انجام امور پشتیبانی فنی میباشد.
پیگیری مشکلات مشتریان تا حصول نتیجه
آموزش به مشتریان به صورت آنلاین و یا حضوری
تهیه مستندات آموزشی
تست و نصب نرمافزار
کمک به مراقبت از شبکه و سرورهای شرکت
مدرک تحصیلی و سابقه کار
حداقل 3 سال سابقه کار کاملا مرتبط
رشته تحصیلی:
اولویت اول: مهندسی نرمافزار، سخت افزار، آیتی
اولویت دوم: مهندسی برق و الکترونیک
اولویت سوم: رشتههای شاخه ریاضی و فیزیک
مهارتهای مورد نیاز
مهندسی نرمافزار، سختافزار، آی تی و یا علوم کامپیوتر
آشنایی به زبان انگلیسی
مهارت گفتگو با دیگران، شفافیت کلام و نوشتن برای انتقال موثر اطلاعات و انجام آموزش به مشتریان همورا
آشنایی نسبی به HTML5 و CSS3 و آشنایی کلی به UI، UX
آشنایی به کار با دیتابیس و اجرای Query های ساده
شایستگیها شایستگی دانش و شیوه رفتاری و عملی فرد برای موفقیت در یک شغل میباشد. شایستگیهای مورد توجه این شغل عبارتند از:
ارتباط ساده، قابل فهم و صمیمانه با افراد درگیر پروژه
نظم و دقت بالا در تمامی فرآیندهای کاری
به پایان رساندن پروژه با استانداردهای مورد نیاز شرکت
راضی کردن مشتریان با درک درست از نیازمندی آنها
متقاضیان با شرایط زیر در اولویت هستند:
ترجیحا ساکن غرب تهران باشد.
امور مراقبتی از شبکه داخلی، ویپ و انجام تنظیمات میکروتک
شرایط کاری
حقوق متناسب با کارایی، توانمندی و انگیزه شما
ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 18
محل کار واقع در بلوار مرزداران است. 2 تا 3 روز حضوری و مابقی میتوان دورکار بود.
همراه با بیمه، تسهیلات، بیمه تکمیلی و سایر موارد قانونی دیگر
شرایط اخلاقی
با نشاط
متعهد، دلسوز و علاقهمند به کار و یادگیری
دارای پشتکار بالا
روابط عمومی بالا و کاملا اجتماعی
منضبط
معرفی شرکت
شرکت همورا از زمستان سال 1381 فعالیت خود را آغاز و کار خود را در زمینهی طراحی و پیادهسازی نرمافزارهای اختصاصی، طراحی سایتهای گوناگون، خدمات در زمینهی مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاورههای مدیریتی ادامه میهد.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی نرم افزارارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانی فنی