استخدام کارشناس پرفورمنس مارکتینگ (Performance marketer-مشهد)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
دیجیتال مارکتینگ
موقعیت مکانی
خراسان رضوی
، مشهد
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
سه تا شش سال
حقوق
توافقی
شرح موقعیت شغلی
ما در شرکت گردشگری یوتراوز | UTRAVS (زیر مجموعه هلدینگ بین المللی گردشگری مهد البراق با بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه خدمات گردشگری) مشتاق به همراهی یک نفر همکارِ Performance Marketer با مهارتهای تخصصی و فردی زیر هستیم: شرح مسئولیتها :
بررسی رفتار مشتریان
توسعه و اجرای استراتژیهای پرفورمنس مارکتینگ در انواع کانال های دیجیتال
برنامه ریزی برای به حداکثر رساندن ROI
برنامه ریزی کمپین های فعال سازی (reactivation, retention)
تحلیل و پیاده سازی پاداش ثبت نام (signup bonus)
تحلیل مشتریان براساس RFM
تهیه گزارشهای دورهای و عملکردی
توانمندی های تخصصی مورد نیاز :
شناخت چرخه عمر مشتری
مسلط به کوئری نوشتن در sql
توانایی کار با اکسل
آشنایی با web engage
مهارت کافی در استفاده از Google Ads, Google Analytics
شایستگیهای نرم همکار آینده ما:
خلاق و توانمند در حل مساله
دقیق و منظم و مسئولیت پذیر
روحیه یادگیری و جستجوگری
روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه و 90 دقیقه شناوری ساعت کاری در روز
تعهدات و مزایا : ما در یوتراوز نسبت به تعهدات کارفرمایی مثل پرداخت به موقع حقوق و بیمه تامین اجتماعی ملزمیم و درعین حال همواره مشتاق به ارائه خدمات رفاهی سازمانی و مزایای شغلی برای هممسیرهایمان هستیم.
این مزایای سازمانی شامل :
بیمه تکمیلی و خدمات درمانی
وعده غذایی ناهار
برنامههای رفاهی مناسبتی و اختصاص بودجههای تیمسازی ماهانه
برنامه ارتقای توانمندی و مسیر رشد سازمانی
معرفی شرکت
هلدینگ بزرگ مهدبراق از 20 سال پیش تاکنون یکی از آژانسهای ارائه دهنده پرواز و هتل بوده است، مهدبراق هم اکنون دارنده پروازهای اختصاصی و انحصاری مقاصد مختلفی چون نجف، بغداد، لاهور، دبی ، استانبول، دهلی، هنگ کنگ، ژوهانسبورگ، مادرید، رم و سایر شهرهای پربازدید منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. البته برکسی پوشیده نیست که شهرهای هدف ایران عزیزمان که همواره جزء مسیرهای پر رفت و آمد مسافران محسوب می شوند، از بدیهیترین خدماتی است که هلدینگ بزرگ مهدبراق داشته است.
حالا یوتراوز که محصول جدید این هلدینگ است با پشتوانه سابقه ای 20 ساله در خدمات گردشگری و صنعت توریسم درحال توسعه خدمات خود می باشد. توسعه ای همه جانبه که هم شامل تنوع خدمات گردشگری و هم تنوع مقاصد مختلف گردشگری در جهان است.