اولویتبندی نیازها بر اساس اهمیت و ارزش برای مشتریان
ایجاد و مدیریت Backlog محصول با توجه به نیازهای مشتریان
اولویتبندی و مرتبسازی backlog بر اساس اهمیت و زمانبندی
مشارکت در جلسات برنامهریزی Sprint به همراه تیم توسعه
تعیین اهداف و زمانبندی مربوط به Sprint های بعدی
ارتباط فعال با تیم توسعه به منظور تبادل اطلاعات و رفع ابهامات
ارزیابی و نظارت بر پیشرفت فازهای توسعه محصول
تضمین کیفیت و مطابقت با استانداردهای مورد نظر
همکاری با تیم QA در فرآیند آزمون و ارزیابی نرمافزار
اطمینان از کیفیت و عملکرد مطلوب محصول
ارتباط با مشتریان، تیمهای بازاریابی، و سایر ذینفعان
ارائه گزارشهای پیشرفت به مدیران و تیمهای مختلف
تشخیص و مدیریت ریسکها و مشکلات ممکن در پروژه
ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات و پیشگیری از ریسکها
مزایای همکاری با ما :
بیمه تکمیلی
صبحانه
پاداش های دوره ای
هدایای مناسبتی
شناوری ساعت کاری
محیطی جوان،دوستانه و پویا
معرفی شرکت
هاست ایران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت میزبانی وب و ثبت دامنه درایران، فعالیت خود را ازسال 81 با هدف نهادینه نمودن استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پایدار، مطمئن و با کیفیت به صورت رسمی آغاز کرده است.
ما درهاست ایران، با ارائه ی راهکارهای نوین در ارائهی خدمات میزبانی، توانستیم نشان خلاق را از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دریافت کنیم. همچنین به دلیل استفاده از راهکارها و فناوریهای به روز و یکپارچه در بهمن ماه 1400 مجوز شرکت دانش بنیان را دریافت کردیم.
این مجموعه با ارائهی خدمات متنوع در واحدهای مختلف از جمله واحد دیتاسنتر، میزبانی وب، مانیتورینگ، خدمات ابری، برنامه ریزی، مارکتینگ، امورمشتریان و فروش افتخار سرویسدهی به بیش از 90هزارمشتری در شبکه ملی اطلاعات را دارد. ما، زیرساختِ آنلاین شدن اشخاص و کسبوکارها را با بالاترین کیفیت فراهم میآوریم.
ارائهی زیرساخت خدمات میزبانی وب، دامنه، دیتاسنتر، پیام کوتاه، رایانش و شبکه های ابری با اولویت خلق ارزش برای مشتریان، عمدهترین فعالیت ماست.