• تقسیم بندی وظایف تیم پشتیبانی • مدیریت شیفت های پشتیبانی • بررسی روزانه سامانه سفربازی • نظارت دقیق رزرو ها و پیاده سازی فرآیند پیگیری میهمانان • برگزاری جلسات انفرادی هر دو هفته با کارشناسان پشتیبانی و مستند سازی آن • پیگیری موارد شکایتی • مدیریت تردد واحد • پیاده سازی فرهنگ سازمانی مدنظر مدیریت مجموعه • گزارش دهی روند فعالیت روزانه، هفتگی و ماهانه تیم پشتیبانی • بررسی ارجاعات CRM • تعامل مناسب با سرپرست های تیم های دیگر واحد اجرا برای پیشبرد اهداف
مهارت ها : آشنایی با ICDL توانایی حل تعارض سازمانی توانایی مدیریت بحران تحلیلگر رشته تحصیلی : مدیریت زبان انگلیسی : متوسط
سن : 25 الی 35 محدوده فعالیت میدان ونک و فعالیت به صورت حضوری می باشد.
معرفی شرکت
شرکت همیار گشت سفربازی ، از شرکت های تازه تاسیس زیر مجموعه گروه کندو ، فعالیت خود را در سال 1397، و با استفاده از نیروهای خلاق و نخبه در ایده سازی و اجرا، در حوزه استارت آپ های فینتک و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات شروع نمود و هم اکنون در حال اجرای ایده های خلاقانه و چالشی خود با شبکه ای وسیع در سرتاسر کشور است.
مهارتهای مورد نیاز
call centerارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانپشتیبانی