پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات از مهم ترین و حساس ترین بخش ها در هر سازمان است.از آنجاکه خدمات پس از فروش اولین نقطه تماس سازمان با مشتریان نیازمند پشتیبانی خواهد بود. لذا فرد مورد نظر می بایست دارای خصوصیات منحصر به فردی باشد.
هوش اجتماعی بالا و روحیه کار تیمی سرعت پاسخگویی مناسب منضبط و دقیق صبر، حوصله و پیگیری قدرت ارتباط گیری و روابط عمومی مناسب اشنایی به آفیس
مختصری از شرح وظایف :
ارجاع موارد تعمیری به کارشناسان و تکنسین ها ایجاد ارتباط، پاسخگویی، راهنمایی مشتریان و ثبت درخواست ها برقراری تماس تلفنی با مشتریان جهت بررسی رضایتمندی از نصب، تعمیر و آموزش محصولات ارجاع موارد نارضایتی به مدیر مربوطه و بررسی و پیگیری انتقادات مشتریان پاسخگویی تلفن، واتساپ
رشته ی تحصیلی : کارشناسی بازاریابی و فروش، کارشناسی MBA، کارشناسی مدیریت بازرگانی (فوق دیپلم)
محدوده ی سنی: 28الی 45سال
مزایا: دسترسی سریع به مترو خیام محیط کاری پویا و صمیمی
معرفی شرکت
شرکت نصر دوخت ماشین با بهره گيری از دانش و فن آوری روز دنيا تا به امروز توانسته با طی نمودن مراحل رشد و توسعه به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در امر تهیه و توزیع انواع ماشين آلات تخصصی توليد پوشاک و منسوجات شناخته شود.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریانپاسخگویی به مشتریان