همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

اکالا(توسعه تجارت الکترونیک کوروش) | Okala

استخدام کارشناس ارتباط با مشتریان(دورکاری)

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت دورکاری
  • حداقل سابقه کار

    مهم نیست
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

مسئولیت اصلی همکاران ما در تیم ارتباط با مشتریان اکالا، پشتیبانی مشتریان سایت اکالا، شناسایی نیازهای این مشتریان و پاسخ گویی به آن ها است.
اگر شما از قدرت مذاکره و برقراری ارتباط خوبی برخوردار هستید، حل مسئله و توانایی تحلیل نیازهای مشتریان را دارید منتظر شما هستیم.

شیفت های کاری:
شیفت صبح پاره وقت
شیفت شب تمام وقت

مسئولیت ها:


  • درک نیاز مشتریان و پاسخ گویی به سوالات آن ها از طریق تماس و تیکت
  • پاسخ گویی به تماس های ورودی شرکت و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان
  •  معرفی و آموزش محصول و خدمات اکالا به مشتریان
  •  پیگیری امور مشتریان تا زمان رسیدن به نتیجه
  • داشتن لپ تاپ الزامی میباشد.
شایستگی ها:

  • مذاکره، متقاعدسازی و ایجاد ارتباط موثر مسئولیت پذیری و پیگیری
  •  قدرت یادگیری بالا
  •  حل مسئله
  •  مدیریت زمان
  •  روحیه کار تیمی
  •  انجام چند کار به صورت همزمان
مزایا:


  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه درمان تکمیلی
  • پاداش عملکرد
  • صبحانه و میان وعده
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه اینترنت و سیستم
  • دورکاری 

معرفی شرکت

اکالا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فروش آنلاین کالاهای تند مصرف در کشور، از ۱۳۹۶ فعالیتش را شروع کرد. از همان ابتدا هدف اکالا تسریع و تسهیل فروش آنلاین برای قشرهای مختلف هموطنان بوده و امروز موفق شده‌ایم نه تنها حیطه فعالیت ما در تمام سطح کل کشور گسترده کنیم بلکه با ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی، حجم بزرگی از کاربران را جذب نماییم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    ارتباط با مشتریان و پشتیبانی پاسخگویی به مشتریان پشتیبانی
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت تحصیلی معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    دیپلم

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml