افرادی که با مفاهیم زیر آشنایی داشته باشند در اولویت خواهند بود:
ERP
پایگاه دادهها SQL Server
مالی و حسابداری
افراد پس از طی نمودن آموزشهای مرتبط با نرم افزار ERP و مفاهیم مربوطه به انجام وظیفه در این حوزه مشغول خواهند شد.
وظایف:
پاسخگویی به تماسهای تلفنی و تیکتهای (از طریق پورتال مشتریان) مشتریان و بررسی مشکلات یا درخواستهای آنان.
انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرم افزار با توجه به نیازهای جدید بوجود آمده برای او.
شرکت در جلسات داخلی گروه پشتیبانی برای هماهنگی بیشتر با اعضای تیم.
آموزش مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار، اخذ گزارش ها و روش برخورد با خطاهای احتمالی.
انتقال درخواستها توسعه و یا خطاهای احتمالی نرم افزار به واحدهای ذیربط در شرکت.
شرکت در کلاس های آموزشی تخصصی برای ارتقاء سطح دانش و مهارت خود.
ارائه گزارش های دوره ای به مدیر پشتیبانی
معرفی شرکت
شرکت بهینه کوشان سپهر با نام اختصاری بهکو در سال 1384 تأسیس گردید و از ابتدای فعالیت خود، شناسایی نیازهای کسب و کار در شرکتها و سازمان های ایرانی با محور فناوری اطلاعات را سرلوحه کار خود قرار داد و تولید یک ERP ایرانی را آغاز نمود. این شرکت با در اختیار گرفتن مشاوران، مدیران و کارشناسان متخصص و با برنامه ریزی و کار اثربخش، یک نرم افزار ERP کاملا بومی را با 30 ماژول تولید و روانه بازار نموده است. پروژه های استقرار موفق در سطح شرکتهای متوسط تا بزرگ در سراسر کشور از دستاوردهای این شرکت می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانی نرم افزار SQL