تسلط کامل به فرآیندهای جذب و تامین اقامتگاه • مهارت استفاده از گوگل اکانت و ابزارهای مرتبط با آن (Sheet ,Drive ,Gmail,)… • مهارت های 7 گانه ICDL و ویندوز 10و 11 • تسلط کامل به پنل سفربازی • تسلط کامل به نرم افزار CRM( مدیریت ارتباط با مشتری) • توانایی مذاکره جهت انجام امور قرارداد و دریافت کمیسیون بیشتر • توانایی تحلیل رفتار هتل و اقامتگاه ها جهت ادامه همکاری به صورت گارانتی و اعتباری • شناخت سامانه ها و آشنایی با مدیران اقامتی و هتل
رئوس کلی شرح وظایف : وظایف عمومی : • تقسیم بندی و ظایف تیم • تعامل با سایر مدیران جهت پیشبرد اهداف تیم • مدیریت تردد پرسنل در واحد • تبعیت از فرهنگ سازمانی مجموعه • اطلاع از آخرین رویداد های گردشگری وکانال های خبری • بررسی و پیگیری ارجاعات سی آر ام ، و گروه های گفتگو • انجام فرایند های منابع انسانی
وظایف تخصیص : • نظارت بر رزرو های سامانه • عقد قرارداد با هتل ها • مدیریت هتل های آنلاین • ایجاد فضای توسعه فردی در تیم و انتقال دانش به کارشناسان • بررسی و نظارت بر سیاست گذاری ارتباط با اقامتگاه ها و نحوه خرید از آنان • برگذاری جلسات انفرادی هر دو هفته با کارشناسان و ارائه فیدبک کمی و مستندسازی آن • برنامه ریزی جهت ارتباط موثر با هتل داران • مدیریت تسک و وظایف تیم هتل • تعامل با هتل داران جهت بالا بردن سود • نظارت بر عملکرد نیروهای واحد • تعامل سازنده با سایر تیم ها • برطرف کردن مشکل تکمیل ظرفیت در رزروهای روز
رشته تحصیلی : گردشگری
سن : 30 الی 40 سال (شاغل این شـغل لازم اسـت تایید صلاحیت علمی بر اساس آیین نامه های مصوب گردشگری را کسب نماید. همچنین می بایست توانایی مذاکره با کارشناسان قرارداد و مارکتینگ هتل ها را داشته باشد. )
معرفی شرکت
شرکت همیار گشت سفربازی ، از شرکت های تازه تاسیس زیر مجموعه گروه کندو ، فعالیت خود را در سال 1397، و با استفاده از نیروهای خلاق و نخبه در ایده سازی و اجرا، در حوزه استارت آپ های فینتک و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات شروع نمود و هم اکنون در حال اجرای ایده های خلاقانه و چالشی خود با شبکه ای وسیع در سرتاسر کشور است.