Provide oversight and management to the IT Applications and deliver high quality services
Acts as a focal point for communicating related system problems within the department and collaborates with other teams and vendors on changes, fixes, and updates
Working with all VOIP and Issable concepts
passive networking and cabling
VMware virtualization
Define and agree on Service level agreements (SLA´s) to/with business in alignment with IT Applications Services Strategy and Report KPI´s and SLA achievement and manage violations or major service issues. Act as escalation instance towards business
Train employees to use software and hardware; troubleshoot issues and provide technical support when needed
Develop and execute disaster planning and maintain data backups
Main Requirements:
Familiarity with VOIP and Issable concepts
Proficient in passive networking and cabling
Proficient in VMware virtualization
Proven working experience as an IT Manager, Senior Help Desk Specialist, SysAdmin Specialist or relevant experience.
Excellent knowledge of technical management, information analysis and of computer hardware/software systems
Hands-on experience with computer networks, network administration and network installation
Strong creative and analytical thinking
Expertise in implementing, configuring, and testing IT solutions
معرفی شرکت
اگر میخواهی دربارهٔ راهی که آمدهایم بدانی باید بگوییم که مسیری که قرار است در ادامه با هم از آن بگذریم از سال ۱۳۹۷ تحت عنوان کیان افق هیربد با مدیریت جمعی از نخبگان فارغالتحصیل جامعه دانشگاهی ایران شروع شده است. آیتول یکی از شرکتهای کیان است.
ما سفرمان را در آیتول آغاز کردیم تا کاربران بتوانند پرداختها و خدمات خودروهایشان را بهصورت کاربردی و یکپارچه مدیریت کنند.
سرویسهای آیتول در چند گروه دستهبندی شدهاند: بدهیهای خودرو، خدمات بیمهای، استعلام مدارک، خدمات غیرحضوری خودرو و تعمیر و نگهداری خودرو. کاربران آیتول میتوانند با استفاده از سایت یا اپلیکیشن این برند خدماتی مانند: استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی، مقایسه قیمتها و خرید بهترین بیمه بدنه و شخص ثالث (نقدی و قسطی)، استعلام نمره منفی گواهینامه و... را دریافت کنند.
تلاشمان در این مسیر این بوده که امکان دریافت غیرحضوری خدمات زمانبَر و پُردردسر خودرویی را فراهم کنیم. کاربران آیتول میتوانند از طریق کارپرداز که از زیرمجموعههای آیتول است، خدمات معاینه فنی، تعویض پلاک، و ترخیص خودرو را بدون نیاز بهحضور خودشان، با پوشش کامل بیمه مسئولیت بهانجام برسانند.
خرید باتری، روغنموتور و فیلتر نیز خدمت دیگری است که در بخش فروشگاه آیتولشاپ در دسترس کاربران قرار دارد.
خدمات آیتول محدود به این موارد نیست و هر روز با توجه به نیازهای کاربران، سرویسهای تازهای از سوی این ما عرضه میشود تا مالکان خودرو بتوانند یکجا و بهآسانی خدمات پرداختی، بیمهای، و... وسیله نقلیهشان را در دسترس داشته باشند و در کمترین زمان این موارد را برطرف کنند.