* پشتیبان دستگاه کارتخوان می بایست توانایی لازم جهت نصب و سرویس های دوره ایی و بازاریابی دستگاه های کارتخوان در سطح شهرها داشته باشند به همین منظور نیاز است که پشتیبانها دارای وسیله نقلیه (موتور) باشند تا بتوانند به راحتی در سطح شهر عبور و مرور نمایند. * پشتیبان دستگاه کارتخوان می بایست دارای روابط عمومی مناسب باشد و بتواند با دیگران با صبر وحوصله برخورد نمایند. * آشنایی با دستگاه کارتخوان و مسائل مربوطه * قدرت برقراری ارتباط موثر با پذیرنده * توانایی مذاکره و بازاریابی
خلاصه ایی از شرح وظایف: 1- نصب و راه اندازی دستگاه پز 2- بازدید دستگاه پز 3- انجام امور بازاریابی پز 4- بازاریابی عام و خاص سرویس پایانه ها و نصب و آموزش نحوه کار با پایانه ها به پذیرندگان و خدمات حضوری به مشتریان 5- کیفی سازی دستگاه های تحت پوشش انجام پشتیبانی های اضطراری در کمترین زمان
معرفی شرکت
شرکت پرداخت نوین ، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) با حدود ۲۰۰ نیروی ستادی، ۳۳ نمایندگی و بیش از ۷۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، با تکیه بر تجارب پیشین و بهره گیری از دانش و فناوری های روز، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند. برخی از این خدمات عبارتند از:
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های پایانه فروش با قابلیت پذیرش همه نوع کارت های عضو شبکه شتاب نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های خودپرداز
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های کیوسک خدمت رسانی
ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی
ارائه خدمات پرداخت موبایلی