یکی از مهمترین مسائل موجود در فرآیند فروش، رساندن کالا به صورتی مناسب و بیدغدغه از فروشگاه به دست مشتریست. پیگیری و مدیریت جریان خرید، زمان و انرژی فروشندگان را میگیرد و در بعضی مواقع مشکلات اساسی را برای آنها ایجاد میکند. همچنین وجود "ویترین مجازی" با امکانات متعدد، یکی از نیازهای ضروری کسب و کارها در دنیای مدرن است. تضمینچی به عنوان تنها راهکار جامع تجارت اجتماعی در ایران، به پشتوانهی توان علمی و عملیاتی خود برای حل این مسائل، با ایجاد زیر ساختهای لازم نسبت به ساماندهی سیستم حمل و نقل ایمن، سریع و ارزان و همچنین ارائه رایگان "ویترین مجازی" به فروشندگان سراسر ایران، تحولی نوین را رقم زدهاست. ما با تیمی جوان و خلاق، کار خود را در سال ۱۳۹۹ شروع کردهایم و در حال گسترش آن هستیم. در این راه علاقهمندیم تا از همراهی بهترین و خلاقترین نیروها بهرهمند شویم؛ لذا تمام فرصتهای لازم را برای پیشرفت در تضمینچی فراهم کردهایم تا افراد مستعد بتوانند با خیال راحت و بیدغدغه، همراه ما باشند تا به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.
تضمینچی یک استارتاپ است که محیطی پیشرو برای کارمندان خود دارد. همکاری و روحیهی تیمی اعضا، سبب میشود تا هر زمان که یک نفر یا گروهی از پرسنل نیازمند به آموزش باشند، دیگرهمکاران شرکت، با روی باز و اشتیاق به ایشان کمک کنند و پیشرفتی گروهی در کارها صورت پذیرد. همچنین با وجود تمامی رفاقتها، حفظ احترام به سایر همکاران جزئی فراموش نشدنی از فرهنگ سازمانی این مجموعه است و در این مورد هیچ تفاوتی بین نیروهای جدید یا قدیمی شرکت وجود ندارد.
بلافاصله پس از امضای قراداد کارمندان در تضمینچی، اسامی آنها به لیست بیمه شرکت افزوده میشود. از دیگر مزایای بیمهای شرکت، ارائه بیمه تکمیلی پرسنل یا ذینفعان آنها (در صورت درخواست) میباشد. ساعت کاری شرکت به صورت منظم "روزهای شنبه تا چهارشنبه در بازه زمانی ۹ تا 18" بوده و برای همکارانی که (با نظر مدیر مربوطه) نیاز به حضور بیشتر در شرکت دارند؛ اضافهکاری در نظر گرفته خواهد شد. ورود و خروجها، مرخصیها و نامهنگاریها همگی به صورت سیستماتیک در سامانه اتوماسیون شرکت انجام میپذیرد. محیط شرکت دارای امکانات رفاهی مناسب است و سرو دو وعده غذایی صبحانه و ناهار کارمندان نیز بر عهده شرکت است.