همه چیز به سال 1399 برمیگرده؛ جایی که اسنپپی یا همون سرویس اعتباری اسنپ، با هدف ایجاد فراگیری مالی و به عنوان اولین ارائهدهندهی سرویس BNPL در ایران، شروع به کار کرد و در ادامهی مسیر تبدیل به نقطهی عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در کشور شد. اسنپپی حالا سرویسهای مختلفی مثل اعتبار اقساطی، اعتبار ماهانه، اعتبار بانکی و... رو به کاربران ارائه میده که هرکدوم تجربهی راحتی رو از خرید قسطی براشون رقم میزنه و قدرت خریدشون رو بالا میبره. آسمون اسنپپی هر روز با حضور کلکسیونی از متخصصان و همراهان حرفهای، آبیتر از قبل میشه؛ چرا که پِی، همیشه در پیِ بهترینهاست!
یادگیری، رشد و توسعهی فردی و تیمی، کلیدواژههای اصلی فرهنگ سازمانی اسنپپی رو تشکیل میدن. ما در اسنپپی فضایی امن و صمیمی رو برای هم خلق میکنیم تا بتونیم در کنار هم یاد بگیریم، رشد کنیم و به توسعهی فردی و تیمی برسیم. این مسیر با حضور متخصصان و افرادی که سالها در عناوین شغلی مختلف تجربه دارن، به حرفهایترین شکل ممکن پیش میره و در نهایت باعث پیشرفت شغلی تکتک ما میشه. اینجا در کنار هم تجربههایی رو بهدست میاریم که این پیشرفت رو رقم میزنه و مسیر شغلیمون رو به سمت ایدهآلهایی که داریم سوق میده.
ما در اسنپپی تسهیلات آموزشی و درمانی ویژهای رو برای همراهانمون در نظر گرفتیم. برنامهها و هدایای مناسبتی همیشه بهراهه و وجود ساعت کاری منعطف، باعث میشه که جلوی فرسودگی و خستگی ناشی از روتین کاری گرفته بشه. علاوه بر این، رشد مهارت حل چالشها و مسائل پیچیده، فقط بخشی از مزایاییه که همراهان ما در اسنپپی اون رو تجربه میکنن. ما از این موضوع آگاهیم که رفت و آمد به محل کار و هزینههای ناشی از اون، دغدغهی مهمی برای همکارامونه؛ بنابراین برای رفتوآمد به شرکت با اسنپتاکسی، کدهای تخفیف خاصی رو در نظر گرفتیم تا این دغدغه تا حد قابل قبولی برطرف بشه.