سال ۱۳۳۴ خورشیدی و همگام با سرعتیافتن روند روزآمد شدن و مدرنیزاسیون تولید در ایران،شرکت کفش ...با درک ویژگی دوران خود و نیاز روبهافزایش مصرفکنندگان، تولید پایپوش را با کیفیت و تیراژ بالا آغاز نمود؛ نام و نشانی که اکنون در خاطرات مصرف کننده ایرانی دارای جایگاهی معتبر است.
امروز، شرکت کفش ...، ضمن ادغام نمودن شش دهه تجربه در تولید انواع پایپوش با شناخت عمیق از بازار و نیاز و خواستههای مصرفکنندگان، به تولید گسترهای متنوع از محصولات با آمار روزانه سی هزار جفت انواع پایپوش میپردازد و اینگونه به سازمانی ستُرگ و پایدار تبدیل شده است . نادیده انگاشتن و رقابت با محصولاتی که نشان کرگدن بر آن نقش بسته است، دشوار شده و بقای سازمان تولیدکنندهی این محصولات در بازار پر تلاطم امروز، تضمین شده مینماید.