گروه گردشگری تاپتورز در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.
با ارائه خدماتی مناسب با نیاز مشتریان توانسته است به برندی شناخته شده و قابل اطمینان در صنعت گردشگری ایران تبدیل شود. تاپتورز سلایق طیفهای مختلف مسافران را در نظر داشته و در مراحل مختلف سفر، از زمان تهیه بلیط تا رسیدن به مقصد و اقامت در هتل، مسافران را همراهی میکند.
افزایش رقابت در بازارهای جهانی باعث شده است تاپتورز استراتژیهای خود را به سمت رضایت و وفاداری مشتریان تغییر دهد و در این راستا تلاش کند تا یک برند ارزشمند در ذهن مخاطبان ثبت کند.
تاپتورز باور دارد نیروی انسانی سرمایه اصلی یک برند است و مهمترین عامل دستیابی به توسعه به شمار میرود. آنچه یک برند را به سمت اهداف آن سوق میدهد، نیروی انسانی است و ازاینروی، عزم و اراده هیئتمدیره تاپتورز در طی سالیان گذشته بهکاربردن تدابیر و استراتژیهای لازم برای جذب، پرورش، آموزش و حفظ منابع انسانی کارآمد و تأثیرگذار بوده است؛ چراکه توانمندسازی منابع انسانی، موفقیتهای آتی را تضمین میکند. سازمانها بدون وجود نیروی انسانی نهتنها مفهومی ندارند، بلکه اداره آنها نیز میسر نخواهد بود. حتی با ورود فناوریهای جدید به سازمانها و تبدیل آنها به تودهای از تجهیزات و دستگاهها، همچنان نقش انسان بهعنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان، کاملاً مشهود است. منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه سازمانهای امروزی به شمار میآیند؛ زیرا آنها هستند که اهداف و تصمیمات سازمانی را از ایده به عمل درمیآورند و باعث افزایش بهرهوری سازمان میشوند. تاپ تورز مفتخر است که با داشتن قویترین تیم مدیریتی و منابع انسانی، بهعنوان اصلیترین سرمایه این گروه، توانسته است کاملترین، معتبرترین و تخصصیترین گروه گردشگری موفق و سودآور ایران در میان رقبا باشد.
ما در تاپ تورز معتقدیم پرداخت بهموقع حقوق، بیمه و مزایای قانونی از حقوق اولیه کارمندان است، همچنین آمادهسازی فضایی مدرن، استاندارد و راحت از ملزومات اولیه محیط کار است که در مجموعه تاپتورز توجه ویژهای به این موضوع میشود. در کنار موارد ضروری که اشاره شد، ما در تاپتورز، مواردی چون بیمه تکمیلی درمان، ناهار، کمکهزینه دورههای آموزشی، هدایای مناسبتی و جشنهای درونسازمانی را بهعنوان مزایای کاری برای همکاران خود در نظر گرفتهایم. از آنجاییکه تاپتورز باور دارد نیروی انسانی از منابع اصلی شرکت است باتکیهبر این اصل، در دوران همهگیری کرونا و با درنظرگرفتن تمام آسیبهای واردشده به صنعت گردشگری، تاپتورز با امید به رونق گردشگری در روزهای بعد از کرونا، در این بازه زمانی هرگز تعدیلنیرویی نداشت.