گروه گردشگری تاپ تورز که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، با ارائه خدماتی درخور نیاز مشتریان توانسته به برندی شناخته شده و قابل اطمینان در صنعت گردشگری ایران تبدیل شود. تاپ تورز نیازهای طیفهای مختلف مسافران را در نظر داشته و در مراحل مختلف سفر، از زمان تهیه بلیط تا رسیدن به مقصد و اقامت در هتل، مسافران را همراهی میکند. افزایش رقابت در بازارهای جهانی باعث شده است تاپ تورز استراتژیهای خود را به سمت رضایت و وفاداری مشتریان تغییر دهد و در این راستا تلاش کند که یک برند ارزشمند در ذهن مخاطبان ثبت کند.
تاپ تورز باور دارد نیروی انسانی سرمایه اصلی یک برند است و مهمترین عامل دستیابی به توسعه به شمار میرود. آنچه یک برند را به سمت اهداف آن سوق میدهد، نیروی انسانی است و از این روی، عزم و اراده هیئت مدیره تاپ تورز در طی سالیان گذشته به کار بردن تدابیر و استراتژیهای لازم برای جذب، پرورش، آموزش و حفظ منابع انسانی کارآمد و تاثیرگذار بوده است؛ چرا که توانمندسازی منابع انسانی موفقیتهای آتی را تضمین میکند. سازمانها بدون وجود نیروی انسانی نه تنها مفهومی ندارند، بلکه اداره آنها نیز میسر نخواهد بود. حتی با ورود فناوریهای جدید به سازمانها و تبدیل آنها به تودهای از تجهیزات و دستگاهها، همچنان نقش انسان به عنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان، کاملاً مشهود است. منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه سازمانهای امروزی به شمار میآیند؛ زیرا آنها هستند که اهداف و تصمیمات سازمانی را از ایده به عمل درمیآورند و باعث افزایش بهرهوری سازمان میشوند. تاپ تورز مفتخر است که با داشتن قویترین تیم مدیریتی و منابع انسانی، به عنوان اصلیترین سرمایه این گروه، توانسته است کاملترین، معتبرترین و تخصصیترین هلدینگ موفق و سودآور گردشگری ایران در میان رقبا باشد.
ما در تاپ تورز معتقدیم پرداخت به موقع حقوق، بیمه و مزایای قانونی از حقوق اولیه کارمندان است. همچنین آمادهسازی فضایی مدرن، استاندارد و راحت از ملزومات اولیه محیط کار است که در مجموعه تاپ تورز توجه ویژهای به این موضوع میشود. در کنار موارد ضروری که اشاره شد، ما در تاپ تورز، مواردی چون بیمه تکمیلی درمان، ناهار، کمک هزینه دورههای آموزشی، هدایای مناسبتی و جشنهای درون سازمانی را به عنوان مزایای کاری برای همکاران خود در نظر گرفتهایم. تاپ تورز باور دارد که نیروی انسانی از منابع اصلی شرکت هستند. با تکیه بر این اصل، در دوران همهگیری کرونا و با در نظر گرفتن تمام آسیبهای واردشده به صنعت گردشگری، تاپ تورز با امید به رونق گردشگری در روزهای بعد از کرونا، در این بازه زمانی هرگز تعدیل نیرویی نداشت.