در سال ۱۳۸۸ آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین کار خود را در تهران و با تعدادی از جوانان مشتاق بازاریابی دیجیتال شروع کردیم.
از همان روزهای نخست هدف ما ارائه راهکارهای به روز و نتیجه گرا بود. به همین دلیل به سراغ سرویسهایی مثل گوگل ادوردز رفتیم و توانستیم پارتنر رسمی گوگل در شرکت ترکیه شویم. بعد از آن به سراغ اینباند مارکتینگ رفتیم و در این سالها بزرگترین شرکتهای ایرانی مشتری خدمات دیجیتال مارکتینگ راتین بوده و هستند. در این میان بیشترین مشتریان ما مشتریان سرویس تبلیغات در گوگل بودهاند و ما سعی کردهایم همیشه آنها را راضی نگه داریم.
هم اکنون با بیش از 2000 اکانت و میلیاردها نمایش تبلیغات سابقه پر و پیمانی برای ارائه داریم.
ما در راتین دو هدف عمده را دنبال میکنیم:
اول- به شما صاحبان کسب و کار کمک میکنیم که کالا و خدمات عالی خود را بیشتر و بهتر بفروشید.
نکتهای که در اینجا وجود دارد این است که شما باید محصول خوبی داشته باشید تا ما بتوانیم به شما کمک کنیم. ما هر محصول یا خدمتی را تبلیغ و معرفی نمیکنیم چون این کار هم به شما ضرر میزند و هم به برند ما و مشتری را ناراحت خواهد کرد.
روش بازاریابی در راتین، بازاریابی جاذبهای یا اینباند مارکتینگ است.
دوم - به مردم کمک میکنیم تا کالا و خدمات بهتری بخرند.
مردم یا مخاطبین تبلیغات و بازاریابی، وجه دیگر و مهم پروژههای ما در راتین هستند. مردم ما لایق بهترین محصولات و خدمات هستند و ما نسبت به آنان مسئولیم.
به روز بودن در راتین یکی از الزاماتی است که با کمک تیم خلاق و جوانمان توانستهایم همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشیم.
محیط کاری با فضای دوستانه با توجه به سلسله مراتب مشخص فضای مناسبی را برای تیم جوان راتین فراهم کرده است.
در راتین آموزش و کار با هم همراه است و هر روز در زمان کار در کنار هم موضوعات جدید و به روز دنیا را یاد میگیریم، احساس مسئولیت تیمی باعث شده ارتباط موثر و صمیمانه بین همکاران به ارائه خدمات موثر و و نهایتا رضایت مشتریان منجر شود.
موفقیت راتین با فراهم کردن شرایط مناسب برای اعضای تیم راتین از هر نظر محقق می شود. برای آسایش تیم راتین این شرایط فراهم شده است.