شركت پارس تأمین بهمنظور رفاه حال جامعه هدف(مشتركین ساتا)از نیمه دوم سال 1394 اقدام به تحقیق در بازار پیرامون نمونههای عملیاتی باشگاه های وفاداری در سطح بینالمللی و همچنین یافتن شركتهایی كه زیرساخت لازم برای اجرای طرح را دارا بودند نمود و در همین راستا، برنامهریزیهای لازم برای پیادهسازی شبكه وفاداری را به صورت بهینه انجام داد. در نهایت، براساس بررسیهای صورتگرفته، ارائه خدمت از طریق زیرساخت شركتهای PSP انتخاب شد و باشگاه مشتریان ستاره پارس رسماً از زمستان 1395 شروع به فعالیت نمود.