سال ۱۳۸۴، هسته اولیه پارلا متشکل از یک تیم با انگیزه، خلّاق و سخت کوش ایجاد شد. هدف پارلا خلق و پردازش ایده های ناب و خاص تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ داخلی و خارجی است که قصد برقراری ارتباط حسی عمیق با مشتریان جدید و قدیم خود دارند. آگاه ساختن جامعه هدف, متناسب با کیفیت محصولات تولیدی مشتریانمان از اولویتهای مهم بازاریابی و تبلیغات موثر ماست. تیم آگاه و وظیفه شناس ما آخرین متدهای روز را بر پای خلاقیت خود بکار میبندند تا بهترین نتایج در جهت پروموت محصولات شما حاصل گردد.