لانه بهمعنی آشیانه، نام برند ماست که از عشق به ایران، با الهام از هنر، صنایع دستی، سنتهای فولکلور و فرهنگ شاعرانه و بومی آن سرچشمه میگیرد. ما یک شرکت استارت آپ هستیم که در تولید و فروش محصولات خانگی از جمله منسوجات خواب، کالاهای دکوراتیو و صنایع دستی در سطح بینالمللی فعالیت داریم. لانه کسبوکاری با اثر اجتماعیست (social impact business)که متعهد به ایجاد تغییرات کیفی پایدار در صنایعدستی و ارتقای سطح زندگی هنرمندان بومی، خصوصا زنان میباشد. ما با ایجاد اشتغال، پرداخت دستمزد منصفانه، مهارتآموزی و فراهم آوردن ابزار لازم به تولیدکنندگان، قدم خود را در جهت اثربخشی برداشتهایم.
ما این ارزشها را در لانه زندگی می کنیم:
• احترام و یکدلی: ارتقای رویکرد بر پایه یکدلی در ارتقای کار گروهی، روابط و حل مشکلات پیچیده اهمیت دارد.
• خودگردانی: مدیریت خود بخش خیلی مهمی در فرهنگ لانه به حساب می آید و اعتماد عامل کلیدی آن است.
• تعالی: ما در لانه همه کارها را با استانداردهایی در سطح عالی انجام می دهیم.
• شفافیت: ما باور داریم که شفافیت در دل خود به معنای صداقت است، و راه دیگری ست برای ایجاد حس اعتماد.
• احترام به بشریت و محیط زیست: ما با سیاره مان، زمین، مانند خانه مان برخورد میکنیم و حقیقتا به اهمیت حفظ محیط زیستمان و منابع طبیعی آن باور داریم، هم برای امروز و هم نسلهای آینده.
•استانداردهای جهانی و کیفیت عالی در کار
•ساختار سازمانی مسطح و انجام کارها به صورت تیمی
•یادگیری و رشد در محیطی دوستانه و پویا
•فضای کار منظم و مدرن، وجود همکاران حرفهای، آرامش و توجه به شادی
•اشتیاق برای تعالی، حرفهای گرایی و توجه به بهبود مستمر
•توسعه فوق العاده توانایی های حرفه ای و شخصی اعضای تیم
•امکان تاثیرگذاری های اجتماعی در کنار فعالیتهای اقتصادی و هنری
•امکان خودمدیریتی اعضای لانه و ارائه بهترین نسخه از خود
•حقوق و مزایای قابل رقابت با برترین شرکتهای این صنعت
•بیمه تامین اجتماعی
•امکان بهرهمندی از پاداشهای حاصل از بهرهوری و دستیابی به اهداف تعیین شده