افزایش علاقه جوانان به حوزه کارآفرینی، تمایل مردم به استفاده از محصولات ایرانی در سبک زندگیشان، خلا دانش های حرفه ای و مهارت های لازم در زمینه مدیریت کسب و کار، مارکتینگ و برند سازی ، فرصتهایی را ایجاد کرد تا گروه مشاوره خیام در سال 1396 به منظور ارائه خدمات مشاوره در حوزه مارکتینگ و برندینگ تاسیس گردد و با حمایت و ارائه مشاورههای مدیریتی به کسب و کارهای مبتنی بر خلاقیت و فرهنگی و مد و پوشاک اقدام به ارزش آفرینی برای این دسته از مخاطبان کند.
گروه مشاوره خیام در همین مدت کوتاه پروژههای بسیاری را در زمینه برنامه ریزی استراتژیک، برندینگ و مارکتینگ به سرانجام رسانیده است. که در بخش پروژهها به تفصیل به پیرامون آنها توضیح داده شده است.
ما در گروه مشاوره خیام گرد آمدهایم تا به بهبود کسب وکارهایی کمک کنیم که اهمیت استراتژی و برنامه ریزی را درک کردهاند.