همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

مرکز مدیریت رسانه فراهنگ | Farahang

معرفی مرکز مدیریت رسانه فراهنگ

فراهنگ مرکز مدیریت رسانه

مردادماه۱۳۷۸ که فراهنگ شکل گرفت، خود را محدود به جغرافیایی خاص نکرد و خیلی زود با ایجاد و استقرار نمایندگی‌ها در تهران و کیش فعالیت‌های حوزه تبلیغی خود را به‌صورت ملی فراگیر کرد. برای فراهنگ از ابتدا نقطه هدف همیشه فراتر از خواسته زمانه بوده و ترجیح داده در تمامی فعالیت‌های‌اش یک گام پیش‌تر از آن بردارد و همین امرباعث شد که فراهنگ با جذب هنرمندان و متخصصان حوزه ارتباطات، تبلیغات وگرافیک باشرکتهای زیرمجموعه خود با بیش از ۳۲۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم به یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغاتی در ایران تبدیل شود.
فعالیت درنقاط مختلف کشور،باعث شد فراهنگ به مدت 2 سال عضو شوراي نظارت بر تبليغات سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامی ايران،نايب‌ریيس هيات مديره كنسرسيوم پذيرش و پخش پيام‌هاي بازرگاني صدا و سيماي مراكز استان‌هاي كشور،نمايندگی انحصاري پذيرش و پخش پيام‌هاي بازرگاني صدا و سيماي استان خراسان به مدت 5 سال ،عضویت كنسرسيوم پيام‌هاي بازرگاني شبكه هاي سراسري و راديويي ايران هچنین عضو ورئیس کمیته شهرستـان های انجمن صنفي شركت هاي تبليغــاتي ايــران و مشاور شركت هاي دولتي وخصوصي، موسسات مالي و اعتباری، فرهنگي و شركت هاي سرمايه‌گذاري خارجي در ايران، مجری انحصاری تبلیغات نمایشگاه بین‌المللی مشهد و مجری تبلیغات ‌محیطی در مشهد وجزیره زیبای کیش شود.

فرصت‌های شغلی فعال در مرکز مدیریت رسانه فراهنگ | Farahang

فرصت‌های شغلی منقضی شده

image/svg+xml