شرکت ایگرد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد بستری مناسب برای خرید آنلاین کالای خارجی آغاز کرده است. ایگرد در طول چهارسال فعالیت خود تلاش کرده است که کالاهایی که در کشور موجود نیستند را از بزرگترین و معتبرترین سایتهای آنلاین خارجی همچون آمازون آمریکا، ایبی، والمارت، علی اکسپرس و ... خریداری کرده و با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان در ایران برساند.
استارتاپ ایگرد متشکل از جوانانی با استعداد و با انگیزه است که ارمغان آن خرید آسان از سراسر دنیا برای ایرانیان می باشد. پیشرفت کاری، یادگیری مستمر، چالشهای بین المللی و سرعت رشد سازمانی از ویژگیهای محیط کاری ایگرد است. همدلی و روحیه کار تیمی از بارزترین شاخص ایگردیهاست. استفاده از ابزارهای نوین در محیط کار و ارتباطات، همواره در مسیر خدمت رسانی ما مورد توجه است. رویکرد فرآیندمحور در امور اجرایی و داخلی شرکت، موجب راحتی گردش کار و رضایت همکاران و مشتریان است. آموزش و پیشرفت پرسنل از ارکان اصلی و روح حاکم بر مدیریت این مجموعه است.
ایگرد خانوادهای بزرگ است و حضور در استارتاپ ایگرد همراه با ارتقای فردی و شغلی، پیشرفت کاری و یادگیری مستمر همراه است. کار تیمی، محیط صمیمی و دوستانه، فضایی شاد و ارتباط با شرکتهای بینالمللی لذت کار در ایگرد را دوچندان می¬کند. تیم جوان ما توانایی رویارویی با چالشهای بینالمللی را دارد و هر روز با حل آنها رو به جلو حرکت میکند. منابع انسانی این شرکت همواره در تلاش است تا بهترین شرایط را از نظر مالی، فکری، آموزشی و اجتماعی برای همکاران خود مهیا کند. جلسات هم فکری و همافزایی که به صورت دورهای در ایگرد برگزار میشود، مناسبترین فرصت را برای یادگیری و رفع اشکالات کاری برای همه فراهم میآورد. برخی از مزایای دیگر کار در ایگرد عبارت است از:
- بیمه تامین اجتماعی
- پرداخت وام
- برنامههای تفریحی
- زمان استراحت روزانه
- میان وعده روزانه
- پرداخت حقوق در دوره آموزشی
- برگزاری جشن تولد برای پرسنل
- بن خرید کالا
- اعزام پرسنل به دورههای آموزشی
- امکان مطالعه در تایم کاری