شرکت هنر نقشینه در یک نگاه:
شرکت هنر نقشینه با هدف توسعه بازاریابی و تبلیغات از سال 1372 وارد بازار شد . سیاست اصلی این مجموعه بر پایه جوان گرایی برنامه ریزی شد و از آن زمان تاکنون که بالغ بر 27 سال فعالیت می باشد همچنان بر اهداف خود پایبند است. در سال 2005 به عضویت سازمان بین المللی تبلیغات و بازاریابی درآمد و رزومه خود را با همکاری مجموعه هایی از جمله بانک سامان، رنوپارس، بانک خاورمیانه، شرکت آنسالدو ایتالیا، رهپویان هوشمند دنا ( اسپانسر سریال عاشقانه)، شرکت اینترنتی زنبیل، بریسکان و بریستا و ..... قوی و قابل ارائه کرد . این مجموعه با شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و انتقال تجربه و دانش به کشور عزیزمان ایران گامی کوچک در میان اهداف بزرگ ایران زمین برداشته است .