«بله» از سال ۹۴ فعالیتش را در حوزۀ پیامرسانی شروع کرد و سپس با اضافهکردن امکانات مالی، به اولین پیامرسان بانکی ایران تبدیل شد. در بله همانجا که با دوستانتان چت میکنید و برنامۀ یک دورهمی دوستانه را میچینید، میتوانید سهم خودتان را هم پرداخت کنید و رسیدش را با دیگران به اشتراک بگذارید یا با استفاده از قابلیت درخواست پول برای یک کار خیر جمعسپاری کنید. خرید شارژ، اینترنت، کارت به کارت و پرداخت اقساط و قبوض هم که از سادهترین امکانات هر نرمافزار مالیست. در یک جمله، بله یک پیامرسان بانکی است؛ با تمام قابلیتهای هر دو بال مالی و پیامرسانی!
اینجا همه تلاش میکنیم «بازیکنهای تیمی» باشیم، به یکدیگر اعتماد کنیم و با تعامل سازنده و صراحت، مسئلهها را آسان و حل کنیم. از خطا و اشتباه نمیترسیم؛ چون معتقدیم خطاها بخشی از مسیر رشد و یادگیری هستند. در بله تلاش میکنیم فروتن باشیم و به همین دلیل دید بالا به پایین نداریم. مدیر؟ کارشناس؟ تیم لید؟ فقط مسئولیتها و تواناییهای تخصصی متفاوتی دارند، این عناوین برای هیچکس احترام بیشتری نمیآورد. همه به هم احترام میگذاریم، نظرات همدیگر را میشنویم و برای آنها ارزش قائلیم. پرولع و چالشطلبیم. بدون رشد و پیشرفت حالمان خوب نیست. همیشه به دنبال یادگیری هستیم و با کمک همتیمیها و مدیرها مسیر رشد را برای هم هموار میکنیم. از همه مهمتر همیشه خودمان هستیم، بدون سیاسیکاری و تظاهر در یک فضای روانی امن و شفاف با هم کار میکنیم.
- اینجا همه کنار هم رشد میکنیم و فرصت شکست و آزمون و خطا داریم.
- ما دانشبنیان هستیم و طبق قوانین بنیاد ملی نخبگان، امریۀ سربازی هم داریم.
- اینجا چرخۀ فیدبک همیشه در چرخش است و برای پیشرفت تیم و خودمان، به هم کمک میکنیم.
- ساعت کاری منعطف است تا همکاران با راحتی و رفاه بیشتری کارشان را پیش ببرند.
- یادگیری بیوقفه است. علاوه بر چالشهای فنی و تخصصی که به رشد تخصصی ما کمک میکند، روزانه یک ساعت هم زمان مطالعه و یادگیری فردی یا تیمی داریم.
- یک روانشناس کنارمان داریم که در شرایط موردنیاز همراهیمان میکند و با برگزاری دورههای آموزشی به بهبود عملکرد و تواناییهایمان هم کمک میکند.
- بیمه و بیمۀ تکمیلی شامل حال همۀ همکاران میشود.
- هدیه و مزایا هم که برقرار است.