آموت در سال 1386 با هدف ارائهی خدمات communication و Telecommunication کار خود را آغاز کرد و سهم بزرگی در این بازار بدست آورد. آموت مالک برندهای پیامک، آوانک، آلاوان و اوج است و در نقش مغز متفکر تمام این برندها و تعیین کنندهی استراتژیهای کلان این شرکتها، میکوشد آنها را در همسو شدن با اهداف سازمان، تصمیمگیری و افزایش قدرت حل مسئله در جهت اقدامهای استراتژیک و جلب حداکثری رضایت مشتریان هدایت کند. ارائهی خدمات نرمافزارهای ارتباطی و مدیریتی، به گونهای که موثر بر نگرش کسبوکارها نسبت به مشتریانشان باشد، ماموریت این شرکت است، تا مدیریت بینقص امور و رضایت حداکثری را رقم بزند.
آموت دارای گواهینامه ایزو 9001:2015 می باشد و شرکتی فرآیند محور با نظارتی ویژه است که سرمایه های انسانی خود را با گزینش بهترین افراد از میان برترینهای هر تخصص با رویکردی جوانگرا انجام میدهد و سنجش آنها را نیز برای اولینبار در ایران با شاخص عملکردی منحصربه فرد و مبتنی بر هوشمصنوعی، در فازهای TPS - MIS - DSS و EIS انجام میدهد تا نیروها را در 5 سطح طبقهبندی نماید. این مهم از طریق KPI ها و OKR های مبتنی بر شناسنامه شغلی هر فرد در مسیر پیشبرد نقشه ی استرتژیک سازمان سنجیده میشود.
به خانواده بزرگ آموت بپیوندید. شما از انجام کار در آموت احساس شعف خواهید کرد چون می توانید با کشف توانمندی های منحصر به فرد خود با اشتیاق در راه رسیدن به آینده ای با شکوه قدم بردارید کار در آموت، یکی ازهیجان انگیزترین تجربههای شغلی شما خواهد بود. شرکتی که در عین رعایت احترام متقابل بین افراد، فضایی صمیمانه و بستری منعطف را ایجاد کرده تا با میدان دادن به نیروهای جوان، بستر بروز خلاقیت را برای آنان فراهم آورده باشد. در آموت آنقدر پیشرفت خواهید کرد که به فکر راه اندازی کسب وکار خود بیفتید، اما آنقدر به شما تسهیلات داده میشود که این کار را نخواهید کرد.