جهت انجام امور اداری، تنظیم مکاتبات اداری، پاسخگوئی به تلفنهای ورودی به دنبال همکار خانم هستیم.
مهارتهای مورد نیاز:
روابط عمومی بالا آشنا به امور اداری و دفترداری توانایی پاسخگوئی و مدیریت تماسهای ورودی منظم، مسئولیت پذیر و مقید به حضور سر وقت آشنایی با قواعد نگارش رسمی فارسی توانایی تطبیق پذیری با استانداردهای مورد نظر سازمان پیگیری امور محول شده به صورت کامل روابط عمومی بالا
شرایط همکاری:
همکاری بصورت حضوری و تمام وقت می باشد. محل کار شرکت واقع در محدوده خیابان مطهری می باشد. ساعات کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:30 خواهد بود. بیمه و حقوق توافقی
مزایای کار در ایران تکنولوژی:
امکان پیشرفت و ارتقای حقوق
توجه به رشد و توسعه شخصی و شغلی
محیط کاری مفرح، خلاق و اخلاق مدار
پرداخت وام
امنیت شغلی
هدایای مناسبتی
پرداخت حقوق منظم
شرکت پنجشنبه ها تعطیل می باشد
معرفی شرکت
شرکت ایران تکنولوژی از سال 1382 ثبت شده و فعالیت حرفه ای خود را شروع کرده است. ما به صورت بسیار تخصصی در صنعت گردشگری برنامه نویسی می کنیم و بیش از 700 مجموعه گردشگری از خدمات ما استفاده می کنند.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورپاسخگویی به تلفنمکاتبات اداری