شرح وظایف:
• صدور سفارشات خريد از طريق سيستم به تأمين كنندگان و ارائه اطلاعات معتبر بر روی تصدیق در برابر سفارش اولیه معتبر سازی اطلاعات ضروری اعتبار اطلاعات ضروري در مورد تأييد در برابر سفارش اول و حل اختلافات
• بررسی استثنائات سیستم و سفارش گذاری در خصوص درخواست های اصلاح شده به منظور پشتیبانی و حمایت از نیازهای های در حال تغییر تولید
• رایزنی و معاشرت مقتضی در خصوص کسری ها پس از مشورت با مدیرعامل، تدارکات و تحقیق و توسعه، به منظور بررسی و جستجوی راه حل های مختلف در خصوص کمبودها
• همکاری بیشتر تیم فروش و تماس با مشتری در رابطه با تاثیرات مواد بر تولید
• مشاهده و نظارت برسطح موجودی برای جلوگیری از هزینه های ناشی از نگهداری غیر ضروری و خطر انقضای محصولات
• اعمال تخصص در مواد اولیه تخصیص یافته برای کمک به واحد تدارکات در تنظیم اقلام جدید و به روز رسانی اشخاص فعلی
• ارائه بازخورد به واحد تدارکات درخصوص عملکرد تامین کنندگان برتر، یا عدم انطباق آنها
• پیگیری تمام رویه های واحد و نگهداری مدارک و مستندات فرایندهامراحل بخش را دنبال کنید و مستندات فرآیند در خصوص ویژگیها و کاربردهای خاص محصولات
• برخورداری از یک ذهنیت گشوده در خصوص پیگیری، شناسایی و جستجوی فرصت ها به منظور بهبود فرایندهای درون واحدی و فرا وظیفه ای
• بهره گیری و استفاده از نرم افزار برنامه ریزی برای توسعه و اجرای یک استراتژی سفارش
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟