شرکت ما، یک شرکت پیشرو در زمینه هوشمند سازی ساختمان است که به دنبال یک نیروی اداری با تجربه و مهارت های زیر می باشد:
توانایی انجام وظایف اداری مانند پاسخگویی تلفن، پذیرش مهمانان و مراجعین، ثبت اطلاعات و غیره. تجربه در کار با ابزارهای اداری مانند کامپیوتر، فکس، پرینتر و غیره. توانایی مدیریت و برنامه ریزی برای انجام وظایف اداری به صورت دقیق و موثر. توانایی کار در یک محیط پویا و همکاری با اعضای تیم. وظایف شما عبارتند از:
پذیرش و راهنمایی مراجعین و مهمانان شرکت. پاسخگویی به تلفن ها و ایمیل ها و ارتباط با مشتریان و همکاران. مدیریت تقویم کاری و برنامه ریزی و ارائه گزارش به مدیران. مدیریت و ثبت اطلاعات و اسناد شرکت. انجام وظایف اداری دیگر به درخواست مدیران. ما به دنبال یک فرد با تجربه و مهارت های زیر هستیم:
حداقل 2 سال تجربه در کارهای اداری و پذیرش مهمانان. تجربه کار با ابزارهای اداری مانند کامپیوتر، فکس، پرینتر و غیره. توانایی مدیریت و برنامه ریزی برای انجام وظایف اداری به صورت دقیق و موثر. توانایی کار در یک محیط پویا و همکاری با اعضای تیم. توانایی ارتباط و ارتباط برقراری با مردم. مهارت های خوب ارتباطی و نوشتاری. اگر شما به دنبال یک فرصت شغلی در یک شرکت پویا و در حال رشد هستید و توانایی انجام وظایف اداری و پذیرش مهمانان را دارید، لطفا رزومه خود را به همراه نام و شماره تماس خود ارسال کنید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم و در مورد جزئیات بیشتر صحبت کنیم.
ما منتظر شنیدن از شما هستیم و از اینکه بتوانیم با شما همکاری کنیم بسیار خوشحال خواهیم بود.
معرفی شرکت
شرکت ما، یک شرکت پیشرو در زمینه هوشمند سازی ساختمان است که مدیرانی دارد با بیش از 15 سال سابقه کار در این حوزه و جوان، ما بر اساس آخرین تکنولوژی های روز صنعت هوشمند سازی ساختمان و با تیمی خبره در راستای ترویج و گسترش صنعت هوشمند سازی در سطح کشور می کوشیم. اگر چه شرکت ما شرکتی جوان محسوب می شود ولی توان اجرایی ما که ناشی از سالها تجربه است به ما کمک کرده تا پروژه های مختلفی در حوزه های مختلف و ابعاد گوناگون انجام دهیم ش