ما در وندار به دنبال فردی مسئولیتپذیر، منظم و دقیق بعنوان کارشناس ارشد حسابداری هستیم که قادر به انجام مسئولیتهای زیر باشد:
مدیریت تمام تراکنشهای مالی
ارائه گزارشات مالی در زمان مقرر
کنترل و بستن حسابهای ماهانه و سالانه
صدور و ثبت اسناد دریافت و پرداخت
محاسبه مالیات و تهیه اظهارنامه مالیاتی
مدیریت ترازنامه و صورتهای سود و زیان
گزارش نقدینگی شرکت
رسیدگی و حسابرسی اسناد معاملات مالی
آمادهسازی پیشبینیهای مربوط به هزینهها و تطبیق آنها با بودجه
مهارتهای مورد نیاز
تسلط کامل به حسابداری عمومی، خزانهداری، حقوق و دستمزد و دارائی ثابت
تسلط به ثبت اسناد حسابداری
آشنا به Office و نرمافزارهای مالی
آشنایی با امور مربوط به دفاتر قانونی (ارزش افزوده، معاملات فصلی، بیمه و ...)
آشنایی با قوانین و استانداردهای حسابداری و مالیاتی و بیمه
تسلط به امور مغایرتگیری بانکی
تسلط کامل به نرم افزار همکاران سیستم
شایستگیهای مطلوب ما
داشتن حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه
دارا بودن مهارتهای سازمانی مناسب
منظم
سرعت عمل و دقت بالا
انعطاف پذیری در کار
دااری قدرت یادگیری بالا
داشتن روحیه تیمی و همکاری گروه
شرایط و مزایای همکاری
بیمهی تکمیلی
محیط کار صمیمی و دوستانه
حقوق و مزایای مناسب
صبحانه
هدایای مناسبتی
محل کار: سهروردی، آپادانا
ساعات کاری: ۸ الی ۱۷:۳۰ شنبه تا چهارشنبه
معرفی شرکت
وندار، ارائهدهنده خدمات مالی و پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۹۷ آغاز کرده است. تیم وندار از زمان آغاز به فعالیت خود تا به امروز رشد خوبی داشته و در حال حاضر به دنبال توسعه نیروی انسانی خود است.
وندار به دنبال ارائهی راهکارهای مالی یکپارچه به مشتریان است و مسیر فعالیت خود را از پرداخت الکترونیک آغاز کرده. پرداخت الکترونیک تاکنون با ابزارهای سادهای مانند درگاه اینترنتی و دستگاه کارتخوان شناخته شده است و وندار در تلاش است تا با ایجاد ارزش افزوده بر روی هر یک از این روشهای پرداخت و ایجاد روشهای جدید پرداخت الکترونیک محصولات جدیدی خلق کند و در اختیار مشتریان خود بگذارد.
شما میتوانید در وب سایت وندار vandar.io با محصولات ما بیشتر آشنا شوید.
مهارتهای مورد نیاز
مالی و حسابداریامور مالیاتیامور مالیمالیات ارزش افزودهMicrosoft Excel