کاریابی بین المللی شادا جهت تکمیل تیم کارشناسی خود، اقدام به استخدام مشاور و کارشناس فروش دارد. مشتریان موسسه شادا متقاضیان ویزاهای تحصیلی، مهارتی، کارآفرینی و ... هستند و خدمات مشاوره ای مربوط جزو وظایف مشاور مجموعه می باشد.
مهم ترین وظایفی که توسط مشاوره صورت می گیرد به شرح زیر خواهد بود :
الف-تحقیق، بررسی و به روز رسانی اطلاعات و شرایط پذیرش متقاضیان ب- بررسی و تایید فرم های درخواستی ارسالی متقاضیان به نمایندگی از موسسه با رعایت استانداردها، ضوابط و قوانین ج- مشاوره تلفنی، آنلاین و یا حضوری به متقاضیان به نمایندگی از موسسه با رعایت استانداردها، ضوابط و قوانین د - مشاوره تکمیلی و عقد قرارداد با متقاضیان و انجام پیگیری های آتی در این حوزه و- ارائه ی گزارشات تخصصی و انجام کلیه وظایف محوله که از سمت کارفرما تعیین و تفویض می گردد.
معرفی شرکت
مؤسسه مهاجرتی و کاریابی بین المللی شادا، سال 1394 موفق به دریافت مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران شده است و نمایندگی انحصاری دفتر خدمات مهاجرتی و تحصیلی شادا از کشور استرالیا که سال 2009 تاسیس گردیده است، را بر عهده دارد و با به کارگیری تجربه وکلای رسمی مهاجرت و دادگستری، خدمات خود را منحصراً در زمینه اخذ ویزای دائم و موقت استرالیا ارائه می دهد.
مشخصات مؤسسه در وب سایت "مارا" که اداره ثبت دفاتر وکلای رسمی مهاجرت در استرالیاست و زیر نظر اداره امور مهاجرت استرالیا فعالیت می کند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ( دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی ها ) به ثبت رسیده است.