همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

کارگزاری اقتصاد بیدار | Eghtesad Bidar Brokerage Co

تاسیس در ۱۳۸۳ مالی و اعتباری ۲۰۱ تا ۵۰۰ نفر ebidar.com/

استخدام کارشناس فناوری اطلاعات (آقا)

  • دسته‌بندی شغلی

    IT / DevOps / Server
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

همکاران ما در دپارتمان "فناوری اطلاعات" نیاز به همکاران جدیدی دارند که جزو بهترین و متعهدترین افراد به عنوان «کارشناس فناوری اطلاعات (Help Desk)» باشند تا با دانش تخصصی و تعامل سازنده با سایر اعضای تیم بتوانند اهداف شرکت را در امور مربوط به بازار سرمایه ایران محقق نمایند. اگر شرایط زیر را دارا هستید، خوشحال خواهیم شد به عنوان عضو جدید تیم «اقتصاد بیدار» از شما دعوت به همکاری نماییم.


شرح وظایف:

  • همکاری در حل مسائل فنی همکاران سازمان (بصورت تلفنی و حضوری)
  • تعامل با سازمان برای شناسایی و حل مشکلات سامانه ها
  • بررسی، تحلیل، ثبت و نگهداری درخواستهای پشتیبانی کاربران                                                
  • نظارت بر سرعت و قطعی اینترنت و پیگیری هشدارهای مربوط به آن
  • پیگیری مشکلات احتمالی پس از بروز رسانی سخت افزاری یا نرم افزاری در مجموعه
  • پردازش مسائل ثبت شده در حوزه آی تی و پیگیری های لازم برای رفع مشکل
  • انجام کلیه امور محوله از طرف مدیر واحد همچون تهیه و ارائه گزارش و ...                                         

مهارت های مورد نیاز:

  •  تسلط کافی به مفاهیم شبکه و سخت افزار
  • تسلط کافی به Passive
  • عیب یابی نرم افزارهای عمومی
  • تسلط به ماشین های مجازی
  • آشنایی با میکروتیک
  • تسلط به دوربینهای مدار بسته
  • آشنایی با  | DVR/ NVR- Network+ - MikroTik – VM (ESXI) – Windows 
  • آشنایی با مجموعه میکروسافت آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت، وزیو و ...)

مهارت های عمومی مورد نیاز:

  • خوش برخورد، صبور
  •  منضبط، مسئولیت پذیر، پیگیر
  • فعال، دقت عمل بالا
  •  خلاق و نوآور
  • دارای روحیه کار تیمی
* امکان سفر و ماموریت های داخل شهر تهران (دفاتر مختلف)

توضیحات حقوق و مزایای شغلی:

  • پذیرایی ناهار 
  • پرداخت منظم حقوق و مزایا
  • حمایت از کارکنان با پرداخت وام و تسهیلات
  • ساعات کاری منعطف - شنبه - چهارشنبه (17 - 8)
  • هدیه‌ای مناسبتی برای اعیاد و مناسبت های مختلف
  • انجام آزمایش و چکاپ دوره ای سلامت از تمامی همکاران
  • اعـطـای سهام تشویقی صندوق سرمایه گذاری به کارمندان
  • پرداخت پاداش و بهره وری براساس عملکرد فردی و گروهی
  • جبران هزینه‌های درمانی خانواده از طریق بیمه‌ درمان تکمیلی

محدوده محل کار: ولیعصر، بالاتر از پارک ملت

معرفی شرکت

ما در کارگزاری اقتصاد بیدار برای هر سلیقه‌ای یک راه‌حل سرمایه‌گذاری داریم و همیشه در کنار مشتریان خود ایستاده‌ایم، به همین دلیل ما را "همراه در سرمایه‌گذاری" می‌شناسند.
شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار از سال 1383 فعالیت خود را به عنوان کارگزار رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، آغاز نموده و به استناد عملکرد خود، موفق به کسب رتبه ”الف“ از سازمان بورس و اوراق بهادار در تمامی حوزه‌های فعالیت در این زمینه گردیده است.

ما در اقتصاد بیدار با چند دهه چالش و تجربه در زمینه بورس و اوراق بهادار تولد و رشد را پشت سر گذاشته و پیچ و خم‌های این مسیر را طی نموده‌ایم و امروز در برنامه توسعه اخیر شرکت، بنا داریم تا گامی جدید در جهت ساختن برندی قوی‌تر از قبل و با قدرت در بازار بورس و اوراق بهادار برداریم تا علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه بورس و اوراق بهادار دنیای حرفه‌ای و آرامش‌بخش متفاوتی از سود بازار سرمایه را تجربه کنند.

اقتصاد بیدار به عنوان شرکت فعال در حوزه بازار سرمایه بر این باور است که سرمایه انسانی با بهره وری، سودآوری و ارزش بازار هر شرکتی رابطه مستقیم دارد، در واقع رکن اساسی هر شرکتی را سرمایه انسانی آن تشکیل می‌دهد. بر این اساس ما به دنبال کسانی هستیم که خلاقیت، چالش‌پذیری، نوآوری و تلاش شخصیت و منش آن‌ها باشد تا به عنوان سرمایه انسانی بتوانیم با برنامه‌ای بلند مدت روی استعداد و توانمندی آنان سرمایه‌گذاری کنیم. اگر این گونه هستید، خانواده بزرگ «اقتصاد بیدار» شما را به یک چالش بزرگ برای آینده ای روشن و دوست‌داشتنی دعوت می‌نماید.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    فناوری اطلاعات IT شبکه passive
  • جنسیت

    مرد
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml