ما در تیم پشتیبانی ، برای ارتباط مستقیم با کاربران، پیگیری مسائلشان و آموزش نرمافزار، جای خالی یک دوست جدید به عنوان «کارشناس ارتباط با مشتریان» را حس میکنیم که علاوه بر دانش و مهارتهای مورد نیاز این موقعیت شغلی، شور و اشتیاق زیادی برای حل چالشهای جدید داشته باشد.
مسئولیتها:
با مشتریان ارتباط برقرار کنی و به نیازها و سوالات آنها پاسخ دهی؛
گزارشهایی از تماسهای ورودی در بازه زمانی مشخص تدوین کنی؛
کار با نرم افزار را به مشتریان آموزش دهی؛
درخواستها و سوالات کاربران را بطور موثر و به موقع رفع کنی.
مهارتها و شایستگیهایی که لازم است داشته باشی:
در ارتباط و تعامل اجتماعی ماهر باشی؛
مسئولیتپذیری بالا و روحیه پیگیری داشته باشی؛
مشتاق به یادگیری و رشد باشی؛
در گزارش نوشتن و مستندسازی تنبل نباشی؛
پیوسته به دادن و گرفتن بازخوردهای سازنده مشتاق باشی؛
در پاسخگویی به کاربران به عنوان مهمترین دارایی شرکت همدل و متعهد باشی؛
معرفی شرکت
شرکت توانمند ، 16 سال سابقه در زمینه تولید نرم افزار تحت وب و تحت ویندوز-تجارت الکترونیک
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانیارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریان