همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

گلدیس | Goldis

مالی و اعتباری ۱۱ تا ۵۰ نفر goldis.ir/

استخدام مسئول دفتر(خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

ما در گلدیس به دنبال جذب افراد حرفه ای و سخت کوش هستیم.

اگر با امور اداری آشنا هستی، در دقت و سرعت انجام کار، کسی به گردپات نمیرسه،
روحیه تیمی بالایی داری و پیگیری کارها رو تا به نتیجه رسیدن انجام میدی، رزومه‌ات رو برای ما ارسال کن.


شرایط مورد نیاز:


  • ترجیحا متاهل
  • دارای فن بیان و سخنوری
  • جدی و منضبط
  • روابط عمومی و اجتماعی بالا
  • دارای روحیه تیمی
  • توانایی پیگیری و انجام امور مختلف با سرعت و دقت بالا
  • توانایی پیگیری امور خارج از محیط دفتر
  • آشنا به مهارت های  ICDL


گلدیس خیالت رو بابت بیمه و همه‌ی مزایای قانونی راحت می‌کنه 
تا بتونی حداکثر تمرکزت رو روی کاری که دوست داری داشته باشی.

معرفی شرکت

شرکت سرمایه تجارت گلدیس مسیری آسان، امن و مطمئن برای پس انداز طلا است که از سال 1398 با ارائه خدمات خرید و فروش طلا و همچنین تحویل فیزیک طلا از کمترین وزن در کنار شماست. امکان سرمایه گذاری آنلاین از طریق وب اپلیکیشن گلدیس در 24 ساعت شبانه روز و همچنین ارائه فاکتور رسمی خرید و جه تمایز کسب و کار ما با سایر طلا فروش هاست. هدف گلدیس ایجاد بستری برای خرید و فروش راحت طلای آبشده با هر سرمایه ای است و در این مسیر مشتاق همکاری با افرادی با انگیزه و توانمند هستیم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری Microsoft Office مکاتبات اداری پیگیری امور
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml