Fluent in using tools such as CRM, tickets, chats, AI bots, and various other tools related to support operation
Experience in support and preferably international support
Have solution making and process building mindset
Tasks:
Get fully familiar with our products, and our tools
Define flows and events related to SaaS support so that least human intervention is required.
Predict pitfalls and establish solutions
Create templates for communications in various channels
Establish support related assets for our FAQ, Knowledge Base, and other social media
Work in collaboration with IOS team members with the objective of running a smooth and collaborative operation
Monitor customer success and create early warning for any shortfall in customer management
Always come up with new ideas and tools in order to enhance customer experience.
معرفی شرکت
آوید یک شرکت توسعه و طراحی نرمافزار با سابقهی بیش از 25 سال فعالیت در حوزههای مختلف نرمافزاری است. عمدهی فعالیت ما در سالهای اخیر بر توسعهی راهحلهای جامع و کاربردی برای تسهیل دسترسی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی به اطلاعات و منابع علمی متمرکز بوده است. در حال حاضر ما با گسترش دامنهی فعالیتهایمان به حوزهی آموزش پیش از دانشگاه و حتی آموزش عمومی وارد شده و در حال ساخت پلتفرمهای یادگیری آنلاین هستیم.